31 ianuarie 2023

POȘTA REDACȚIEI

ION IONESCU, Turda. Ați strâns, spuneți, două găleți cu fise de 50 de bani. Ați depus mica avere la guvern pentru mărirea pensiilor. Cum e salariul minim pe economie, trebuie să fie și pensia minimă pe țară. Spuneți că fără 3.000 de lei nu se poate trăi decent. Și-așa-s puțini. Ce punct de pensie?, ce socoteli?, pur și simplu câte 3.000 de lei fiecărui pensionar. Și dacă mai rămân bani, spuneți mai la vale, vă așteptați să fie rezolvate wc-urile din fundul curții, legatul șiretelor, spălarea vaselor, dărnicia, furia, acreala, asfințitul, ciorba de lobodă, doctoratele lui Bode și Ciucă, marmelada, barul din colț, căldura, studiile copiilor, podul de la Brăila, desființarea echipelor de fotbal Steaua și Dinamo, minciuna, deruta, schengenul, mita din vămi, literatura și filmul. Da, filmul românesc. Care uite cum crește, uite cum crește. Ne cereți, că de-asta ne-ați scris, ca din cele două găleți pline cu fise de 50 de bani să ne luăm și noi darul pentru că vă publicăm. Vai, dle Ionescu, noi nu facem așa ceva, noi nu facem așa ceva! SVETLANA NEMEȘ, Iași. Domnul Ion Ionescu căruia i-ați publicat mai sus scrisoarea minte de-ngheață apele. În găleți sunt numai fise de 40 de bani și nu se așteaptă să facă nimeni ceva cu ele. Mie, dl Ion Ionescu, mi-a dat un telefon prin care-mi propunea o întâlnire. La el acasă. Se parfumase, se spălase pe dinți. Simțeam asta prin receptor. Nu m-am dus. Îl duceam pe ăla micu’ al meu la facultate cu mașina. Că dacă nu-l duc eu nu se duce. Nu-i mai puțin adevărat că dacă tot a dus gălețile la guvern ăia măcar pensiile să le mărească. Câte 4.000 de lei pensia minimă pe țară. Că ăsta mic al meu se descurcă cu patru mii. Îi mai dau eu zece mii, tac-so unșpe și nu are nevoie de nicio facultate. La noi în oraș statuia lui Ștefan cel Mare a început să dea din mâini. Vă dați seama! Vă dați seama! RADU CLONDESCU, Pitești. Autostrada București Pitești va avea trei benzi pe sens. Considerați că e foarte bine. Pe al treilea sens poate trece domnul Ion Ionescu cu gălețile lui. Care nu sunt pline cu fise de 50, ce minciună, ci cu fise de 20 de bani, că le-a înlocuit guvernul. 20 de bani azi, 20 de bani mâine! Oare cine a spus asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: