28 iulie 2021

POȘTA REDACȚIEI

TUDOR MARINESCU, Buc. Ne scrieți că aveți un berbec naiv. Se scoală în fiecare dimineață, se duce la librărie, cumpără toate dosarele cu șină apoi se duce la ghișeele din toată România să plătească taxele românilor. Pe toate. Lucru greu de crezut atâta timp cât o tonă de dosare cu șină cântărește cam o tonă. Trebuie macara, mii de pixuri și altele. Dar, berbecul nostru nu se dă bătut. Așa cum e el, naiv și cu părul alb, iubește o fată. Mai veche ca el dar asta nu e o problemă. Fata n-are un picior și e greu, mă-nțelegeți. Berbecul nostru, pe numele său de artist Gabin F. Lorenzo, i-l ia pe cel sănătos, la picior ne referim, îl pune într-un dosar cu șină și merge cu el la spitalul de după colț. Capătă la schimb unul de lemn. Ceva mai mare dar era din lemn de pepene galben că mirosea frumos. Pe drum a cunoscut-o pe Lia Dop, o tipă venerabilă de la noi din oraș. LIA DOP, Giurgiu. Miroseam a pește când un berbec naiv a trecut spre casă cu un picior sub braț. Am vorbit: Ai ascultat aseară emisiunea aia de gătit? Ai văzut că se pun morcovi? Adică budincă de morcovi fără morcovi ne merge, cum băsmean noi ieri. Da am ascultat, a zis Gabin. Și m-a apucat de un sân albastru și mi-a zis că mă iubește. M-am mutat la el unde mai era o tipă fără picioare. Făceam dragoste, făceam de toate, așa frumos era. Într-o zi, fata fără picioare a dispărut. Am căutat-o în târg, credeam că-i la vechituri. Nu era. IRINA, fata fără picioare. Am fugit la depoul de tramvaie. M-am făcut vatman pe linia 21. Vatmanilor nu le trebuie picioare, numai mâini. Am început să scriu poezii. Nu pentru mame sau femei, că-s destule, ci pentru tați, pentru bărbați veseli și iubitori. Pe la Bucur Obor am terminat-o pe prima. O reproduc: Tată, dă-mi niște bani/Cum câți? Trei milioane. DOMNUL FLOYD, tatăl Irinei. Am numărat banii și i-am dat. Se-nvolburase sutienul pe ea. Părul i se blonzise. De emoție. I-a luat, a cumpărat o rachetă de la Bezos și a dispărut în văzduh cu tot cu tramvai. Lumea urla, țipa, era gălăgie mare, de-asta o iubeam de când era mică și nu luase bacul. TEOFIL BÂRLĂDEANU, București. Mai trimiteți. CLITEMNESTRA ROD, București. Frumos nume. Aveți lighean?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: