28 mai 2021

RĂZBOI CU BULGARIA

Da...n-am putut să răspund că eram sub pat, îmi căutam banii...am crezut că i-a luat Manole de când cu războiul din Bulgaria...Ce, nu știi? Da...Am atacat Bulgaria ca să implementăm acolo PNRR ul nostru că la noi nu merge... Cum de ce? Păi, ăia de la Bruxelles vor desființarea pensiilor speciale...Dar... știi cum e...cu ciubuc se va putea...Da, suntem strâmtorați...Bulgaria asta ne-a adus numai necazuri.... Acum, Manole a trebuit să se angajeze pe undeva prin Sofia ca să întrețină armata...Îți dai seama, o sută de mii de oameni cu tancuri avioane, corăbii, zmee...S-a angajat de fapt la o măcelărie și taie zilnic câte o friptură pentru fiecare soldat...Și mai sunt și femei vreo cinci zeci de mii...Păi, cum dragă? Nicio armată nu pleacă fără femei la război...Încă de pe timupul turcilor...Păi, ce? ... când au luat-o spre Viena le-au lipsit femeile otomanilor? Nu...Veneau în căruțe după armată...În sfârșit...Ce e mai important? În PNRR-ul ăsta bulgar sunt și bani alocați anticorupției care de fapt intră în buzunarele celor de la putere...Nu luptă nimeni contra corupției, nici americanii... nici olandezii...da...tu ce mai faci? Nu ți-a ieșit ceapa? Noi am pus cinci milioane de fire...s-au făcut toate...Pune repede și tu...Că după programele roșia și usturoiul, guvernul României va declanșa programul ceapa pentru plata acestui PNRR care va dispărea instant când va intra pe mâna lui Isărescu...Da.....Ce-ți fac copiii?...Ăla mic e o splendoare...Gruia... Victor....Malagamba cum îi zice...Nicușor? Da, asta vroiam să zic...Nicușor...mânca-l-ar mama...Acum, armata este în impas acolo lângă Sofia.... Vor să cucerească orașul și să meargă până în Tassos... Că a auzit Manole că vin urșii..sî-i țină locul... divizia Artur...rezerva armatei...că decât să-i împuște legal pân munți, mai bine le dă câte o bâtă și-i trimite în linia întâi...Om vedea...Din PNRR-ul bulgar noi trebuie să luăm banii alocați anticorupției...Că nouă, banii noștri nu ne ajung.... Înțelegi? S-a sculat Malagamba?....Nicușor.... Vezi că generalul meu are i divizie de parașutiști formată numai din copii de trei sau patru ani...dacă vrei, vorbesc...Manole e foarte bun cu armata...foarte bun...A început să-i dea numai oase, că carnea merge la București...la unul Ciucă...Da...Planuri? Nu prea avem planuri de viitor...care viitor?...să ne vedem noi cu banii bulgarilor și mai vorbim...Manole vrea să atace Suedia după Bulgaria...Da...îl iubesc...nu știu ce m-aș face fără Manole... Aseară mi-a spus la telefon de la tejghea chiar... Florico...te iubesc mult...numai asta mă ține în luptă...da...dragostea...Hai, te pup...Sună-mă când vrei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: