23 martie 2021

SEXUL BANILOR

Alo, bună...Mi-ai zis să-ți dau telefon...L-ai plătit? De sexul banilor? Asta mă-ntrebi tu? Păi, e simplu. Fata din imaginea de sus, Lili Flub, compune pentru oricine, vezi Șoșoacă de ieri, alatăieri. Da, i-a compus education de Floyd. Și îi va compune mereu. Da, cu Lili am vorbit. Mi-a zis că ea compune orice pentru oricine. Și tu sau prietenii tăi dacă vreți un King Creamson....Da, dar importanți sunt banii...Pentru ea, sexul banilor înseamnă numai bancnote cu bărbați, delavrancea, dă-știa...și am auzit că vrea și Modigliani, dragă...Pentru că, să recunoaștem realitatea asta precară sau cum să zic, sexul banilor este masculin...noi, femeile ce să facem cu ei? Cu banii?...Am auzit ce faci un proiect de cale ferată pe cale să ți-l aprobe, ăla cu o cale ferată pe o singură șină, aia din stânga să zicem...Că Lili a noastră ar ajunge mai ușor pe unde umblă Șoșoacă asta și i-ar compune mult mai multe hituri pe care să le cânte senatoarea pe la căcaturile lor de mitinguri...Și acolo e important sexul banilor că oamenii ăia trebuie plătiți, o atenție acolo, și vor numai bancnote cu Gelu Voican Voiculescu, alții....Nu vezi că nu-i loc pentru femei nici pe bancnote? Ia să-ncerci s-o pui pe Norica Niculai...Hă, păi îți sare tot parlamentul în aer și te exclud de la cantina lor, aia cu doi lei grătarul... Cu cartofi....Înțelegi? E groasă, e groasă cu sexul banilor, că așa zicea și mătușa Dorina: sexul e sex, dar numai al nostru e masculin...Da, mătușa Dorina...Ce face? Păi, a închiriat o casă lângă spitalul Cantacuzino să fie aproape de virus pe care ea-l aduce din Franța pe tren...P-ormă iese la pescuit pe balta de la Izvoru și pescuiește două bancnote cu Dinu Săraru....vezi? Și din baltă tot bani cu sex masculin...Tu ce faci? Scrii? Ce? Despre sexul masculin? Cine ți-o cere? Film? Lungmetraj, mișto...Vezi să fie numai cu bărbați care sunt turnători la secu că ți-l aprobă mai repede...Să-ți dau numărul lui Lili? Zero opt opt trei trei și unșpe de unu...Să-ți facă un disc cu copertă Orban...Vezi...și muzica e masculină nu doar banii....Vrei să te mai sun? Păi, e pe bani...bancnote cu Florin Piersic că știi tu...Hă, hă, am glumit...La revedere....
D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: