07 noiembrie 2019

PLAUZIBILA CONFRUNTARE DINTRE KLAUS IOHANNIS ŞI VIORICA DĂNCILĂ dinaintea alegerilor prezidenţial din 10 nov 2019

MODERATOR: Ne mai despart câteva ore de alegerile primului tur din 10 nov 2019, în urma cărora unul din dvs va deveni preşedintele României, iar dacă nu, acest lucru va fi posibil din turul II. Regulamentul, aprobat de cele două staffuri de campanie al acestei confruntări este foarte simplu: dacă eu scot din urnă o bilă roşie şi o arunc înspre domnul Iohannis, vorbeşte dânsul. Şi atât. Poftim, domnule!


Foto, Google

Iohannis: Am stabilit în CSAŢ că programul Roşia salvează România este unul de impact pe plan mondial. Şi atunci am vorbit cu preşedintele Erdogan...
Dăncilă: ...Esteban....
MODERATOR: Vă rog, nu întrerupeţi...
Iohannis: ...deci am vorbit cu preşedintele turc Erdogan....
Dăncilă: ....Erevan....
MODERATOR: Doamnă, vă dau afară....
Dăncilă: Aşa-l chiamă...Everrac...Am vorbit şi io cu el şi şi-a schimbat numele în Eberhardt...De ieri, alaltăieri....
MODERATOR: Continuaţi, domnule Iohannis....
Iohannis: Deci am vorbit cu acest Esteban, cum l-o chema, să suplimentăm programul Roşia Română şi cu programul Ia, nene, usturoi chinezesc...
Dăncilă: Apelativul nene în acest caz e greşit....Am stabilit în şedinţa de guvern....
MODERATOR: Vă sfătuiesc să săriţi peste roşii şi usturoi, problemele ţării nu stau numai...Poate ne amintiţi de un mic program economic....
Iohannis: Am stabilit în CSAŢ de ieri alaltăieri că programul economic e depăşit. Numai PSD-ul e în stare să ne lase cu wc-urile în fundul curţii....Mai mare ruşinea...Nu mă mai pot duce nici la wc-ul meu...Îmi cade şapca în el....
Dăncilă: Şapca lui Trump....
Iohannis: Da, a lui Trump...
Dăncilă: Se pronunţă Krupp....Karp după unii profesori....
MODERATOR: Şi cine v-a scos şapca? Pentru că e o valoare naţională...
Iohannis: Domnul Arafat...Devotatul, stringentul şi apocalipticul Arafat...
Dăncilă: Se pronunţă Farfarat....Sau Răsfirat....Şi era plină?
Iohannis: Cine?


Dăncilă: Şapca.....
Iohannis: Acum că există Guvernul meu, aceste lucruri nu vor mai avea loc....Cum spunea Hamangia: Gândeşte în altă poziţie şi şapca-ţi va rămâne pe cap....
MODERATOR: Să revenim la realitate: românii părăsesc ţara...
Iohannis: Rău fac...Pentru că conform devizei un securist pe cap de locuitor bunăstarea se va ivi şi-n Carpaţi....Chiar şi aici în studiourile în care vorbim...
Dăncilă: Minciuni....Numai PSD e în stare de bunăstare....Uitaţi-vă la Adrian Năstase, la Văcăroiu....
MODERATOR: O altă problemă ar fi doamna Codruţa Koveşi.... De ce nu ia banii infractorilor? De ce nu se desfiinţează pensiile speciale?
Dăncilă: În ultima şedinţă de guvern, după ce l-am potolit pe Orban să nu mai cânte, am stabilit.....
MODERATOR. N-am scos bila galbenă, doamnă, numai atunci aveţi voie să vorbiţi. Ştiţi, regulamentul....
Iohannis: Banii aceia sunt pentru o dezvoltare durabilă...Să vă explic...Acum, când vorbim, coloane de penelişti, cu roabe, căruţe, camioane se duc înspre cei condamnaţi şi nu li s-a luat banii furaţi.,.. Banii vor fi depuşi într-un cont...Contul e secret, pentru că sunt prea multe urechi în studio la dvs şi-ar dispărea....
Dăncilă: Scoateţi, vă rog, şi bila galbenă, să pot vorbi şi eu....
MODERATOR: Bilă galbenă n-avem...aşa e regulamentul....să ştiţi....Vă mulţumesc....Stimaţi telespectatori din toate colţurile ţării aceasta a fost ultima şi chiar prima confruntare dintre cei doi candidaţi mai bine plasaţi la alegerile din 10 noiembrier 2019....Ieşiţi la vot!!!

A consemnat Denis Dinulescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: