17 aprilie 2015

Interviu plauzibil cu cel mai înalt om de pe Pământ

CelmaiÎnaltomdepePământ Bo Jr ştie că vin să-i iau un interviu. L-a anunţat Aida. Îşi fierbe cafeaua, se uită la ştiri. Intru direct în subiect, întrucât cafeaua lui nu mă interesează şi oricum n-aud nimic din ce spune, fiindcă este la zece metri deasupra mea.

Io: Bună dimineaţa!!!
El: Bună. Ai venit!!
Io: Da, şi vreau să intru direct în subiect.
El: Te ascult.
Io: Sunteţi cel mai înalt om de pe pământ?
El: Da, aşa mă şi chiamă, Bo Jr CelmaiÎnaltomdepePământ, am zece metri şi douăştrei de centimetri înălţime, patru metri lăţime, 70 la picior, am în proprietate 55 de hectare de pădure de linte, adică îmi fac lintea singur, nu dau la nimeni, cresc două animale: un şoarece, o pisică, un leneş, doi veveriţoi şi multe vulpi, am depus la parlament o lege de control a partidelor, în ideea în care ori de câte ori anunţă cineva că-şi face partid trebuie văzut dacă el nu conţine aceiaşi membri PSD, PNL, PDL, PMP, UDMR şi altele, ai căror membri se mută de colo, colo ori de câte ori Tăriceanu are nevoie de alt partid cu care să fugă de DNA, mai am două blocuri ANL pe care le-am făcut dispărute în acte şi le-am închiriat în folos personal, am luat bani de construit cincizeci de bazine fără apă, pentru ca să nu se înece oamenii, scriu acum în avans o carte de bucate, una de ştiinţă acută, o alta de istorie flegmatică în eventualitatea în care iau ceva puşcărie, mă culc cu zece femeie deodată, din astea care fac pe modelele şi ne aruncă nouă în ochi că se duc numa' la Milano sau Paris, vezi Pelineala aia, şi dacă vreau mă apuc de tenis şi devin Halep număru' doi. Cred că ajunge.
Io: Da. Vă mulţumesc.

Agenţia CĂLIMARA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: