24 februarie 2014

Jurnal 5

Ni se dezlegaseră şireturile şi nu puteam merge aşa la DiCaprio, Lupul. * Filmul e puţin cam prea lung, dar totul e bine acolo, e marca Scorsese. * Oricum, la ieşire ne-am dus la Mega şi ne-am luat un cozonac să dăm la pisică. * Mânca ce mânca pisicul şi poc, Ianukovici a demisionat sau l-a azvârlit parlamentul ucrainean peste bord. * Asta vineri. * Păi, de ce abia vineri ce-a trecut? * Nu puteau să-l demită acum juma' de an? * Ceva e cusut cu aţă albă acolo. * Parlamentul ăla unde a fost până acum, de-a murit juma' de Kiev? * Brusc, miliţia a fost cu poporul, păi de ce trăsese până atunci? * Câte nedumeriri, câte cioace, adică poveşti de adormit copiii. * Parastas pentru Iovan. S-a stabilit că vremea a fost de vină. * Chestia cu vântul, vizibilitatea şi alte poveşti de adormit copiii. * Aşa că noi decât să ne adoarmă alţii am pus capul în pernă şi ne-am soilit până duminică dimineaţă. * Când au început declaraţiile de rupere, întindere ale USL-ului. * Aşa că sătui de minciuni, ne-am programat să vedem închiderea Olimpiadei. * Ceva, ceva neinteresant răzbate din rândurile noastre. *  Este urmare a faptului că dezinformarea tropăie prin toate teveurile, că media nu ne mai slujeşte la nimic, şi că filmele bune sunt prea rare ca să constituie o fugă necesară de la minciunile zilnice. * Buuuun!! * Ne-am făcut bagajele şi-am zis să mergem la iarbă verde. * Iarbă verde nu era, am stat în casă şi-am privit cu jind la mâncarea de pe masă, nişte macaroane. * Vă spunem cum se fac: trebuie întâi macaroane. * Cumpăraţi din alea albe, fără pete negre la subţiori. * Albe şi să fie din făină, iar nu din tablă sau lemn. * Deci nu cumpăraţi paste din lemn ca să nu se mai laude ăştia că cresc exporturile. * Am dat un ocol economic. * După ce fierbeţi macaroanele, le scoateţi după gust sau aia cu gustul e mai la coadă şi se referă la sare. * Mă rog. * Se lasă la rece. * În timpul ăsta ascultaţi şi vedeţi diversele prostii ale PNL-ului. * Şi vi se ia de macaroane, aşa că încercaţi să faceţi mere la cuptor. * Cumpăraţi mere mere, iar nu mere de lemn ca să se laude ăştia cu exportul lor. * Şi aşa mai departe după gust.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: