06 noiembrie 2012

Bucatarisme 21

Colorata, imediat e gata! Ma refer la supele mele cele colorate:
Cea de dovleac, de exemplu. Am curatat coaja dovleacului, am scos miezul cu simburi, am taiat dovleacul bucatele (asta-i partea cea mai anevoiasa din reteta)...

...pe care le-am rumenit nitel cu o ceapa mare, am adaugat lapte, zeama de la o lamiie, piper de cayenne, am mixat si gata colorata!

Si supa de frunze de sfecla:
Am calit cceapa si-am adaugat citiva cartofi taiati bucatele, 4 lingurite de faina pe care le-am stins cu 1/2 l de apa in care am pus un cub de legume. Am adaugat frunzele taiate marunt, am lasat toate astea sa scada bine, le-am asezonat cu sare, piper si mult usturoi proaspat strivit. Gata colorata!
Am schimbat musamaua, a observat toata lumea? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: