26 mai 2012

Exceptional: vara suedeza continua si... ia o pauza!

In direct, in Calimara!
Azi-dimineata (pe la un 11 asa, cind s-a trezit si suedezul), vecinii mei isi intindeau mesele si cutiile de carton pline cu vechituri, pen'ca participau chiar la tirgul de vechituri din cartierul nost'! 
Noi, neavind nimic de vindut, da' nici de cumparat, am facut vizita de curtoazie si am sters-o la mare. De data asta pe plan local. La sosire, vremea se prezenta asa;
Scopul principal al acestei deplasari fiind gratarul, nu ne-am batut capul cu a gasi o plaja buna - misiune imposibila, ci un loc mai retras si cit mai nepopulat. Au mai avut si altii ideea asta:

Pina s-a facut friptura, am intors aparatul catre mare si am vazut:
Dupa ce am mincat, m-am intins la soare:
Si-am pozat ce-am vazut printre gene:
si printre degetele de la picioare (da, port 35,5!):
Cred ca am deochiat cerul, pentru ca n-a durat mult si iata ce s-a derulat pe micile ecrane:
La revedere, vara, pina data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: