15 aprilie 2012

Masa de Paste

Hristos a-nviat si-n Romania! Pe-aici s-a serbat acum o saptamina, dar masa oficiala abia azi la prinz s-a tinut. Am mincat traditionala supa-crema de fenicul cu morcovi, cartofi si ceapa. 

Mai apoi si mai traditionala salata de brocoli, mere si ceapa, dupa care am incheiat apoteotic cu stramosescul platou de brinzeturi. 

Cu piine facuta de minusitele proprii. In mod clar n-am sa ingras statisticile cu cetatenii cazati la Urgenta si dopati cu trifermenti. La buna digestie, salut!

9 comentarii:

  1. Am ghicit mai mult de jumate:P Oricum arata delicios. Pofta buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. ha-haaa! te-am prins, vrajitoareo!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh le plateau de fromage !!! Chanceuse :p
    Ta soupe et salade me tentent beaucoup aussi ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh oui, mon mari vient juste de rentrer de France! les recettes sont en suedois, je te les passerai:) quant au pain, j'oublie toujours de le noter sur ton blog: j'utilise maintenant un melange de farine blanche (vetemjol) et vetemjol med fulkorn (for kakor och brod). a ne pas confondre (comme je l'ai fait moi) avec kornmjol (farine d'orge)- catastrophe!! si tu te trompes en faisant les courses (comme mezigue) tache de melanger les farines ensuite.

      Ștergere
    2. Tu sais que c'est ce que j'ai fait pour ma dernière fournée ! Farine blanche + vetemjol med fulkorn et j'y ai rajouté des graines de lin aussi, c'était bien bon !

      Ștergere
  4. Ah, salata de broccoli si mai ales branza Roquefort m-au dus direct cu gandul la Sarbatorile Pascale din copilaria mea comunista :)) Fii si tu in pas cu trendul, fa si-un ou rosu si o pasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah nu, chestii moderne n-ai sa vezi la mine in bucatarie. numa' vintage original.

      Ștergere

Lăsați răspuns aici: