16 aprilie 2012

Din ziare suedeze adunate si-napoi la lume date

De cind am invatat sa citesc si sa ma uit la poze in ziare sint tare fericita. Imi potolesc setea de cunastere, ma informez, invat lucruri utile, particip la viata comunitatii, in sinul careia incerc sa ma integrez cit mai repede si bine. In general pricep putin si ma minunez mult. Ca de numarul asta din City (ziar care se distribuie gratuit) din vineri 13 aprilie, cu multe pagini dedicate sexului. Acu' eu sint constienta ca traiesc intr-o societate mult mai emancipata decit cea din care provin eu, da' tot mi-e greu sa comentez cele de mai jos.

7 comentarii:

  1. Hai mai... ca nu e greu! Uite:
    1- Scobitul in nas de dimineata... varianta Extra (feminina)
    2- Metoda de prim ajutor acordata de barbati (suedezi of-course)
    3- Exercitiu mental de dimineata la barbati pentru a te obisnui cu ce te asteapta tot restul zilei. (metoda de succes a constructorului suedez)
    4- Metoda de prim ajutor acordata de femei (suedeze of-corse)
    5- Lipsa unui scaun/fotoliu in club.... combinata cu consumul unor cantitati insemnate de alcool... da o stare de oboseala si creeaza nevoia de a te aseza... undeva (indiferent unde: in pragul usii, scara blocului, gangul de langa club)
    5 bis- ultima actiune in cazul unui cutremur (dat fiind valorile din ce in ce mai mari la cutremure... macar "mori fericit")

    Spor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ohoho! ori ti-ai facut temele bine, ori stiai tu ceva ceva dinainte:) interesante comentarii!:))))))))

      Ștergere
  2. Nope.... nici una nici alta: am fost in forma, avand in vedere ca astazi la test mi s-a cerut sa comentez 2 pagini din opera lui Cehov.... in limba renilor bineinteles, iar comentariul sa fie in aceeasi limba..... articolul din ziar mi s-a parut "o bagatela" ;)
    Moment de inspiratie pe moment, ca tot se chinuie scandinavii astia sa ne dezvolte "creativitatea" =))=))=)) Se pare ca au succes nordicii in scolirea noastra ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da' stiu ca te-a marcat tema asta, de vreme ce ne-ai impartasit-o si pe fb:p sa ne spui si ce-ai scris.

      Ștergere
  3. Stai putin sa inteleg mai bine. Te apuca fericirea cand te uiti la papusi suedeze facand sex, dar nu comentezi. Nu la tine :P
    Te-am prins!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lipsesc câteva poziţii şi aşa mai departe. De exemplu: ea se urcă în tramvai, să zicem 21, îi scapă pe jos portofelul cu 21.000 euro, el, aflat în spatele ei, îi ridică fustele, îi dă jos izmenele şi dăi şi dăi, după care ia portofelul, i-l înapoi dă şi gata. Cam aşa ceva, io am văzut asta frecvent în 21.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: