22 martie 2012

Am primit la redactie - 2

Din ciclul: "Aida B, fa-te ca scrii!", azi despre comunicarea politica. Este an electoral? Este! Asa ca facem campanie electorala pe toate caile si cu toate mijloacele. Fie ca ne pricepem, fie ca nu, ii dam inainte cu mailurile de promovare.



Pai bine, dragii babei, asta-i mail?? Care-i lenesul/puturoasa care a trimis chestia asta? Asa se scrie o scrisoare in ziua de azi? Nici tu "buna ziua", nici tu "stimate alegator", nici tu "cu respect"?? Tot eu sa va-nvat ca trebuie sa va gidilati potentialii alegatori sub barbie, dupa ce v-ati asigurat ca pot vota in circumscriptia pentru care va zbateti?! Nu-i cazul comunicatorilor de fata, dupa cum se vede. Eu nu am nici o legatura cu Prahova, ocazional doar trec cu trenul prin Ploiesti si stau citeva minute in gara, dupa cum e prevazut in Mersul Trenurilor. Asta-i una la mina. A doua la mina, partea mea preferata, nu m-am "subscribed" nici un site psd.ro, daramite la cel prahovean, asa ca mi se pare de o mare nesimtire posibilitatea de a "unsubscribe". 
Evident ca mailul asta s-a dus direct printre spamuri, ca acolo merita sa stea.

6 comentarii:

  1. să crezi tu că treci prin prahova doar cu trenul şi stai câteva minute, cât prevede mersu' !!!
    halta Tomşani e paradisul furăcioşilor de funii de la CFR, acolo stai cât vrea Măria -Sa , hoţul de componente de instalaţie CFR !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevaru' ie ca n-am mai mers cu trenul in Romanica de vreo 2 ani... s-or fi updatat trebile de atunci.

      Ștergere
  2. S-a dus, da' l-ai citit inainte. Scopul lui a fost atins: acum stii ca exista psd si-n Prahova!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noroc cu spamurile ca mai afla lumea chestii. cine stie ce descoperiri as putea face in cosu' de gunoi

      Ștergere
  3. Io nu primesc nimic la redactie. De ce?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pen' ca tu nu-ti citesti spamurile. ia sa vezi ce nestemate gasesti.

      Ștergere

Lăsați răspuns aici: