19 februarie 2012

Toţi are dreptate 2

P-ormă dacă vă spui c-am fost la Paris, să ştiţi c-am fost. Şi că dacă mergeţi şi voi şi nu vedeţi d'Orsey-ul e de căcat. * Dar nu despre asta am vrut să spun. Da, nu despre asta. * Păi, mă oripilează Gabi Firea şou, duminicalul ăsta, şi, firesc, îţi pui întrebarea: cui se adresează Antena 1. Poate ştiţi voi. Că despre invitaţii Firei n-ai ce să zici, aceiaşi oameni banali care ba au făcut o căciulă, ba au scris o melodie, ba au făcut opt copii, dar problema e ea, moderatoarea care a luat locul Mihaelei Rădulescu. Păi, măi, copii, n-are pic de umor fata asta, n-are prezenţă, stil, are şi-un burtoi de toate zilele, că am auzit că e în luna a 11 a şi tot nu naşte. * Da, dar Mihaela Rădulescu face Duminica în Familie pe Realitatea TV. * Prostii. * La Paris am văzut şi opera rock "Dracula/Dragostea e mai tare decât moartea" şi al naibii să fiu dacă nu vă rog s-o căutaţi pe Net şi să vedeţi ce e acolo. Minunăţie cum la noi, la TNB, n-o să vedem niciodată. * Nu-i aşa frig, şi băieţii-s din nou la Universitate. Jos Băsescu. Vine primăvara şi vor fi din ce în ce mai mulţi oameni acolo. * Am o lună de căcat, şi dacă era vară mă căram la mare. Nu la noi, ci în Thassos. Dar şi acolo e frig. Poate revine drahma şi o să fie mai ieftin anul ăsta. Zic şi io. * Mi-am dat demisia de la Academia Caţavencu, aşa că n-o mai citiţi. * Vreau să trec din nou pe filmele mele, aşa că staţi cu ochii pe cinematografe. * Da, aşa să faceţi. * Că mi-a zis un prieten: bă, de ce nu-ţi vezi de filmele tale? Şi-a mai zis: bă, de ce nu-ţi vezi de filmele tale? Şi a încercat să mai zică odată ceva, da' io i-am întors spatele, că aveam o sticlă de bere desfăcută şi se scurgea pe masă. Da, pe masă. * A suivre.

2 comentarii:

Lăsați răspuns aici: