19 februarie 2012

Bucatarisme - 15

La cererea insistenta a anumitor cititori, printre care si domnu' sef (telepatic), Bucatarisme se intoarce! Se-ntoarce cu o salata calda: 
Ce contine dinsa?! Quinoa (zice google translate), radacina de chimen dulce (aidoma, doar ca eu credeam ca se numeste fenicul), pere (!!!), miere, zeama si coaja rasa de la o lamiie, patrunjel maruntit, sare. Se fierbe quinoa. Bulbul se desface in foi care se taie marunt si se calesc pina se-nmoaie. Spre finalul operatiunii se adauga si perele curatate si taiate in felii. Amestecul asta se adauga peste quinoa (din care s-a scurs excesul de apa). Ingredientele se amesteca usor, se adauga zeama si coaja rasa de lamiie, patrunjel, sare si... fistic. Eu n-am avut, asa ca am inlocuit cu... cum sa va explic?? Se numeste pignons de pin in franceza, intraductibil pentru nea gugal transleit. Chestia asta provine de la conul de pin, sint niste seminte. A-saaa. Am mai adaugat si niste miere, dupa gustul consortului care nu se poate abtine sa nu-si puna parerile in aplicare daca se intimpla sa fie in preajma cratitelor atunci cind gatesc.
Mi-a mai ramas o portie pentru miine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: