18 februarie 2012

Toţi are dreptate 1

Prin oraş. Da, prin oraş. Vrem să intrăm la "Ultimul Corupt din România", premiera lui Sergiu Nicolaescu. Vânzoleală. Adică se îmbrâncesc Mălăele, Mihăiţă, Jojo, Sergiu chiar, gagici, una cu craci cât casa, iar gagici, una cu ţâţele uriaşe, şi noi. Adică noi n-am intrat, priveam de pe margine. * Acum când scriem, ascultăm RPWL, trupa lui Sid Barett, ăla de fuse în Pink Floyd. Deosebit. Superior. * Băieţii sunt la Universitate, revoluţionarii, îi văz pe geam. Tot Jos Băsescu, dar cam de sâmbătă, aşa. * Falimente în şir. * Azi e sâmbăta morţilor şi am de făcut o listă lungă. Să-l trec şi pe Caragiale? Şi pe Musollini? N-am pe cine să întreb, dar îi trec pe toţi care îmi vin în minte. Aşa că lista o să-mi ia doi ani. Preotul a zis că mă aşteaptă. * Telefon, să văz dacă mai vine Johnny Winter la Sibiu. Unde oricum n-am bilet, dar m-aş duce. *Ieri am descoperit un bar la piaţa Unirii. BarFly. Lângă Teatrul Evreiesc. Lumea se adună pe la zece seara. Începe un dans nebun, pe mese, pe scaune şi, ce să vezi, sunt mai multe gagici decât băieţi. Mişto. * Acum, cu o lopată sub braţ. În jurul maşinii. Nu plecăm nicăieri, dar ne e teamă să nu intre la apă. * Ni s-a spus că nu intră, dar nu credem. Noi nu credem nimic din ce se întâmplă în România. * Faceţi la fel. * A suivre.

3 comentarii:

  1. bine ai revenit, Sfintule!
    trece-o si pe Whitney Houston pe lista. in Suedia nush ce canal tv transmite inmormintarea in direct, Doamne pazeste-ne!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) He heee.... a revenit Sfantul Vasile!!!
    Bine ai revenit stimate domn!

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: