30 octombrie 2011

Bucatarisme - 7

Sint in plina activitate educationala, asa ca incerc sa imbin placutul cu utilul si cu obligatoriul. Adica gatesc dupa retete scrise in suedeza - ca nu indraznesc sa zic c-ar fi suedeze, avind in vedere ingredientele. In ultimul timp am gatit urmatoarele:
O salata de avocado cu brocoli si mar plus zeama de lamiie, din care ramasese numai ce se vede mai jos in momentul in care am simtit nevoia sa imortalizez farfuriopera:
Orez cu curry, un sote de dovleac cu banana si praz, carne de porc à la chinoise - cu miere si sos de soja ( garnitura cu proteine e specialitatea domnului sot), dupa cum se vede:
Pentru draga mea verisoara, uite rezultatul conopidei mov - un velouté:
Si prajitura cu cacao, atit de simplu de facut, incit aproape ca stiu reteta pe dinafara:


2 comentarii:

  1. soro, ţiu la tine din toată inima mea de poliţist...nu vrei ca, în loc de has-uri de astea, ciudate, să pui reţete de-ale noastre, neaoşe ? dă-o-n Doamne iartă-mă de sfeclă vişinie( yeac, ţii cu Rapidul?), mai bine pune o reţetă cu un pui prăjit !
    oricum, toată viaţa nu o să mi-o iert că, focşeneancă fiind, nu am avut sânge să te invit la o cafea! nu de alta, dar sunt mai urât decât prevede regulamentul şi mi-a fost frică să nu te sperii...nu ştiam dacă, nu cumva, eşti cardiacă!

    RăspundețiȘtergere
  2. unule, daca n-ai vazut carnea din poza de la mijloc inseamna ca necesitezi urgent o upgradare la ochelari:p
    in alta ordine de ide: daca la anu', cind cu onor ma prezint la Focsani, nu bagam intilnire ca intre blogari si pentru blogari (poa'sa fie si mai multi daca esti timid:p), jur pe rosu ca ma urca pe blocu'lu'mama si-a lu'tata si-arunc cu subsemnatele in cladirea Politiei Romane!
    am zis si-am semnat: rosii, pastirnaci, morcovi, gulii si ananasi.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: