15 ianuarie 2011

Dar avem criza si aici, in Suedia!

Mi-am gasit o sursa de venituri. Bani putini, din an in Paste, dar e o idee de bussines, gratis! Magazinele second hand de haine pentru copii. Nu arata ca alea din Romania, cu mormane de haine si saci imputiti, nu. Hainele sint curate, asezate frumos pe umeras, pe sectiuni, au si etichete cu pret. Bun. Am fost ieri sa vad ce-am mai produs in ultimele 2 luni. Fix nimic, pentru ca afacerile merg prost. Proprietara mi-a spus ca e speriata, ca multe magazine si-au dat obstescul sfirsit in ultimul timp. Suedezii nu mai au bani. Pai normal, alcoolul e foarte scump.

4 comentarii:

  1. Mda, poate ca tantile alea de pe acolo au prins vre-o reducere pe undeva, cauzata si aia de criza si nu au mai venit la second. Oricum, speranta moare ultima, nu ceda. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cedez, nu. reducerile acu' sint, in ianuarie. da'cum nu umblu prin magazine, nu stiu cit se cumpara in perioada asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deh, pâna se reşofează planeta si apuca si suedejii sa planteze niste pogoane de vie ca sa nu dea faliment...
    Auzi, daca vii la vara sa dai de stire. Luai de la Marcu si Sebastian (pimniceri aicea în urbe) neste vinuri... eftine ca braga da' binefaceri, parol.

    RăspundețiȘtergere
  4. musiu voisinule: zic, de ce nu, ori ma doare gura?? mai ales ca vin dupa luni de sahara in Suedia...

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: