19 ianuarie 2011

Am mincat carne de ren

Unde? Aici, la noi in urbe, intr-o circiunioara in centrul turistic.
Cum fuse? Scumpa friptura. Nemaifiind dusa la cantina de ani lumina, am uitat ca mi-am schimbat naravul. Cind baiatu' cu servetu' m-a intrebat cit de arsa sa fie am zis foarte. Si-am gresit, ca n-am simtit nici un gust, doar zgirciurile - antricot, de'. Mult sos, mult unt la gatit si, inca o data, scump - 8 euro paharul de vin!! Pai la banii astia cite sticle de vin cumperi de la un nonstop din Romania?? In fine.
Nu ies eu prea des din casa, dar, de fiecare data cind ies, aud vorbindu-se romaneste, minca-ti-as. Cam aceeasi frecventa cu care vedeam Loganuri in Franta. Inca putin si Suedia devine pamint romanesc.

7 comentarii:

  1. fata, daţ e uman sa mananci renu'? daca era Rudolph, ca ala cam prin zona aia haladuieste ... a trecut el Mos Craciun, da' la anu' cu ce mai vine el, daca i-ai mancat propulsia de la sanie , hm?

    RăspundețiȘtergere
  2. bre... iti batushi joc de politaiu'care-s si scrisasi juranlul despre Suedia in cianfreza, de ma doare si-acuma ceea ce cred eu ca-i capu'!
    tare-mi mai place cum scrii ! si nu ma alint !

    RăspundețiȘtergere
  3. aidi, bre, unule-sef, chiar isi bagasi ochiul in pagina in fransoana?? da'ce patisi?? nu scriu io, nu te mai complecsa atita:p

    RăspundețiȘtergere
  4. cum adica, nu scrii tu ?!
    poi, mie-mi placea...te si admiram ce usor scrii in limba aia, care, orice-ai spune, nu e totusi cea in care-ai inceput sa vorbesti !

    RăspundețiȘtergere
  5. hehehe. aidi, bre, ca fusei profisoara de franceza in junete:p

    RăspundețiȘtergere
  6. Turnedo de renoaica. Cica merge bine cu un Bourgogne. Rosu, se-ntelege.

    Eu zic c-ar fi fost mult mai misto sa o faca rasol, renoaica.

    RăspundețiȘtergere
  7. merci de traductiune, voisinule. se vede cine-i umblat prin circiumi fini. am baut un vin rosu, ceva cu nume italienesc, nu ma-ntreba ce. nu m-am putut atinge de vreunul frantuzesc ca se vindea cu sticla si trebuia sa ramin gaj pina lua barbate-miu salaru'.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: