13 ianuarie 2011

Bucatarisme - 4

M-am intors la cratita! De data asta am clocit o budinca cu morcovi si brocoli, reteta luata de pe net (site frantuzesc, legume suedeze). Asa-i cind iti vin legumele la domiciliu, te trezesti saptamina de saptamina cu kilograme de morcovi si buchete de brocoli de sa dai si la vecini (numai ca sint si ei inunadati de aceleasi vegetale). A iesit cam asa (inca nu am gustat):

LE: La cererea radioascultatorilor si numai pentru ca a fost posibil, reteta se gaseste aici.

7 comentarii:

  1. Ce frumoooos. Seamana cu una ce am facut io, ii zicea frittata:D Un fel de omleta:P

    RăspundețiȘtergere
  2. cam asa ceva. bati oua cu smintina si ce-o mai fi, adaugi legume si arunci in cuptor! pofta buna:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ai pofta! (deja ai avut ;) )
    Bucatarismele astea ale tale.... mi-au dat o idee de post- leapsa sau cam asa ceva mai demult.... inca nu am pus in practica nimic dar pregatesc material ptr viitor.
    Ps: buna idee ar fi sa pui si un link sau eventual reteta la ceea ce ai preparat&postat.... in felul asta...poate se mai inspira unii-altii (mie imi sta mintea in loc uneori... ca nu stiu ce sa mai gatesc...improvizez... etc);)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nimeni

    Sa stii ca cele mai bune bucate sunt cele de inspiratie...improvizata!!!

    Am oaresce ganduri la persoanele care spun ca nu mai stiu ce sa (mai) gateasca...
    Pentru mine e extrem de simplu: deschid frigiderul/congelatorul si iau cam ce ar fi gatit. Deschid usa de la camara si adun ceva legume proaspete sau conservate. Le combin, mai adaug, pun condimente si iacata felul doi. Ca felul intai e si mai simplu: ori o supa sau o ciorba!

    Daca ai grija sa ai cateceva in cele trei compartimente nu va fi nimic mai simplu...

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca trebuie sa ai niscai talent ca sa gatesti la inspiratie... nu e genul meu, din pacate. daca n-ar fi familia in spate n-as gati deloc!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Lucrez la un blog de gurmand. Sper ca acolo sa-mi arat adevaratul "talent"...
    Apropo: urmaresc adeseori Travel Chanel. Oare sa fie intamplator ca mare parte din documentare sa contina insemnate secvente despre mancaruri?! Nu traim ca sa mancam, desigur, dar daca tot trebuie sa mancam pentru a exista atunci s-o facem intr-un mod cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  7. gastronomia se numara printre atractiile unei tari, e normal. multi traiasc pentru a minca, putini au ambiatia de a minca bine, dar pentru toti mincarea e obligatorie. succes cu blogul culinar, sa ne dai de veste:)

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: