02 ianuarie 2015

De anu'asta si la multi ani

Uitati cum stau lucrurile: eu umblu prin Franta, de la o masa la alta, iar Denis s-a stramutat la Malmö. Da, ati auzit bine: am facut schimb de locuinte. Eu m-am deplasat la resedinta mea de la tara, iar el s-a mutat la mine la oras. De unde nu scrie la Calimara pentru ca, una la mîna, e mut de uimire, si, doua, cica nu reuseste sa se conecteze pe blog. Asa ca povestesc eu în locul lui. Denis da cu pieptul în experienta, zapada si aglomeratia din transportul comun din Scandinavia. A gasit iesirea din Christiania, de-acu' poate sa mearga sa vada si aurora boreala. A dat de Lidl, Lucu Food si statia lu' numaru' 4. A plimbat pisicii, reciclat gunoiul si stat la coada  la magazinul de alcoale. Detaliile o sa vina repejor, cum ajunge la tara cu internet si parole la gimeil.

Precum si traditionalul si caldurosul La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: