23 aprilie 2014

Sfântul Gheorghe

Sfântul Gh a venit ieri la mine şi mi-a spus: Să facem o echipă de fotbal fără jucători, ca să nu existe suspiciuni de transferuri nasole. Jucăm doar noi doi. Uite, io îţi pasez..... Sfântul s-a sculat, a luat mingie pe care o ţineam pe perete, a tras un şut. Neştiind ce post am, am lăsat-o să treacă pe lângă mine. Mingia a ieşit pe geam, a ajuns în piaţa Progresul şi a îngrozit toţi ţăranii şi vânzătorii, care în acea clipă se străduiau să dea singurul bon fiscal din ziua aia. * Aşa.* Mingia a trecut apoi pe deasupra cimitirului Bellu, unde lucrătorii se străduiau să-şi ascundă buzunarele pline cu bani, şi a poposit deasupra Catedralei Neamului. * Nu era ea gata, dar şi aici plutea un miros de bani necuraţi de-ţi muta nasul. * Atunci Sfântul Gh a zis: Du-te după ea. * Am ieşit şi am ajuns în piaţa Progresul. Poliţia pieţei m-a reţinut că de ce observ că nimeni nu dă bon fiscal. * Mi-au dau o amendă. * Am ajuns la Bellu. * Aici, câteva echipaje ale poliţiei, cu mascaţii ăia care se îmbracă de la Hugo Boss, zice că ce-am io cu bieţii morţi care vrea să dea bani fără să ceară nimeni. * N-o mai lungesc. * Sfântul Gh mă aştepta acasă. Zice: Bă, întotdeauna de ziua mea trebuie să te cântăreşti. Aşa umblă vorba. Şi să te tunzi, da' văz că eşti. * M-am suit pe cântar. * Aveam 88 kg. Şi zice Sfântul: Măcar chilele astea sunt curate şi putem da pe ele bon fiscal* Şi aşa mai departe.

Denis

Un comentariu:

Lăsați răspuns aici: