13 aprilie 2014

Cioace cu Vasluiul, Steaua şi cocoşul Avram

Cum spuneam, băgăm tare la Memorii. * Ieri, cocoşul Avram, pe care-l creştem de mic pentru a-l face europarlamentar, mi-a zis să mă uit la meciul de fotbal Steaua Vaslui. Abia atunci am băgat de seamă cum se trântesc meciurile. Adică Steaua e pe primul loc cu 2.000 de puncte şi vine Vasluiul la ea, care are 10 puncte. Bă, zice Vasluiul, lasă-mă să te bat, că şi-aşa ai scăpat în campioană. Şi pac unu zero pentru Vaslui şi de aici presa ia interviuri, nişte unii se miră, alţii zic ceva de Africa, alţii de Ponta şi uite-aşa dintr-un căcat de meci, pe care nu l-am văzut, iese unul de parcă ar fi finală Germania Franţa. La fotbal evident. * Pe urmă griji ca dacă apare soarele. Unde? În România. De ce să mai apară soarele pe aici? Nu-i avem pe Ion Nicolae, pe Ion Ţiriac, pe Adriean Videanu, nu luminează ei societatea românească? Nu apar ei la TVR 1 să halească cu Dinescu? * Că pe noi nu ne chiamă la Dinescu să halim într-o emisiune privată de pe TVR 1 unde sunt banii noştri. * Seara, ceva curăţenie prin casă, că ne-a spus un vecin că Moşul vine mai repede anul ăsta. * Aşa că ne-am grăbit şi am scris o ţidulă că ce vrem: bocanci marca Băsescu, prosteli cu justiţia din România, care recuperează un milion de euro de la 10 oameni din fotbal, până a venit Avram şi ne-a spus: băi, omule, nu vezi că totu-i prosteală în ţara asta? De ce dracu' mai stai? * Acu' ce credeţi că i-am răspuns? Păi, până văd Love Building seria a II a, ca să pot să mor liniştit. * Şi aşa mai departe.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: