02 decembrie 2011

Condica de datorii - 3

Zis si facut. Am fost la farmacie, am cumparat mustarul de Craciun. Iacata-l:
Si in fotografie artistica, linga mararu' de la magazinul sirbesc si apa "cu bule" din care bem arareori, ca suedezu' bea doar apa de la robinet. Si vrem si noi sa ne comportam civilizat, conform modelului suedez.

Mergind cu copilul iarasi la doctor, ca se-mbolnavi iarasi copilul - ocazie cu care iarasi imi doresc intens sa plec naibii de-aici -, am aflat ca se prescrie numai penicilina pentru a nu le iesi coarne, ochi in ceafa si a cincea roata la caruta microbilor aborigeni. Ca si cum cu traficul de imigranti (am zis ca pe-aici se numesc invadatori?) nu ar genera si o circulatie intensa a microbilor alieni.
Si LA MULTI ANI, ROMANIA SI ROMANI! Va iubesc la fel de mult si pe 30 noiembrie si pe 2 decembrie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: