09 decembrie 2011

Cronica de Suedia - 14

Totu' e o mare varza in Calimara, articolele nu mai au identitate, parca scriu un jurnal: asa continua povestile dintr-o zi in alta! O sa-mi amintesc in vecii vecilor amin de megaplimbarea prin cartierul arabesc, pen'ca a doua zi, intorcindu-ma de la vizionarea reusita a filmului, tot la biblioteca din suspomenitul cartier, constat ca mi-a fost furata bicicleta. Pe care o declar nula pe aceasta cale si-i doresc hotului sa-i stea in git si sa-i iasa coarnele pe nas. 
Iarna s-a lasat naspa de tot peste oras, cu ploaie si vint dupa bunu-i obicei, asa ca stau mai mult pe linga (urmele fostului) semineu. Aici e in fiecare zi ajunul Ajunului, in paginile ziarelor gratuite vezi numai reclame si idei de cadouri, asa ca am o singura dorinta: sa treaca si Sarbatorile astea odata!
Din cauza asta am ajuns si la un tirg de Craciun de unde am cumparat... cadouri! Vecina mea cea creativa era printre organizatori, m-a invitat pe feisbuc si prin viu grai, asa ca a trebuit sa ma duc. Iata recolta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: