16 septembrie 2011

Compunere administrativă

Ce-am mai făcut noi în ultimele zile? Ce-am mai mâncat? Ce-am mai auzit? Pe unde am mai umblat? * Ca să ne ducem la Teatrul Teatrelor de la Romexpo ne-am călcat o pereche de pantaloni. Negri. * Acolo am văzut ceva cu jartiere regizat de Silviu Purcărete. * Joacă bine George Mihăiţă şi Horaţiu Mălăele. * Atât. * Restul n-are valoare, e o piesulică bulevardieră cu mult săpun, smoală, artificii şi un monolog bun al lui Mălăele, în care expresia despre sexul feminin "pălăriuţa roz pe care ţi-o pui pe faţă" este excelentă. * Am ieşit şi am dat de o doamnă care ne-a invitat la Jariştea. * Nu ne-am dus, pentru că uitasem să ne călcăm cravata. * Da, cravata. * Înapoi acasă. * Trebuie să ne plătim întreţinerea, telefonul, mobila, femeia de serviciu, soţia iar pe cei doi copii care n-au plecat încă la şcoală să-i încuiem în dulap. * Câtă treabă, câtă treabă, Dzeule!!! * Ne-am eliberat şi ne-am dus în Vama Veche să vedem Slang. O trupă tânără, care promite mult. * Mult. * Am halit ceva prost la Papa la Şoni şi ne-am întors. * Uitasem să plătim televizorul şi aşa mai departe.

Un comentariu:

  1. Sfintule, cravata e o chestie mega importanta! cine stie ce eveniment irepetabil ai ratat tu in seara aceea (-2 linguri de apa la stacana de vin sau +5% luminari pe masa). ia vezi!

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: