02 octombrie 2012

Se intimpla in Suedia

Stire din ziar:

Tatal si-a lovit fiul de 7 ani in autobuz.

Un tata s-a enervat pe fiul lui pentru ca pantalonul acestuia s-a rupt. In timp ce mergeau cu autobuzul, tatal si-a lovit baiatul de mai multe ori pe picior, pe care au aparut ulterior vinatai. Intimplarea a fost vazuta de un profesor. Tribunalul din Uddevalla l-a condamnat pe tata la amenda pentru maltrare. Tatal trebuie sa plateasca si despagubiri fiului. Baiatul a fost plasat intr-o  familie de asistenti maternali.

4 comentarii:

  1. Buei, abia acuma mi-a venit ideea, scuze, era să scriu "Ikeea":dacă io-l reclamam pe tata de câte ori m-a altoit, eram şi io plasat într-o familie de asitenţi maternali. Văleu, stai aşa, "asistenţi maternali "?! Adica, pe mama o chema "Vasile" ?
    Atunci, ştii ceva, las' să mă bată tata Costică şi să mă pupe mama Mariţa. Deşi, în cazul meu nu e chiar bine, tata e mort de 13 şi mama de 16 ani ! Offf, adică-s orfan! Breee, grea copilărie mai am ! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, ajungeai direct la scoala de corectie, pt ca nu te-ai comportat corespunzator si l-ai instigat pe tatal tau la violenta! :))))

      Ștergere
    2. nu zisesi rau cu Ikea, domnu' sef, ca o facura lata si baietii lor destepti. cum e suedezu' dispus la temenele in deplasare, s-a gindit ca e bine sa stearga toate prezentele feminine din catalogul de mobila&deco al magazinului din Arabia Saudita. a iesit scandal mondial.
      acu', ce sa-ti fac, e nasol ca n-are cin'sa te mai bata, ai dreptate... si daca vii incoa n-am voie sa-ti dau o palmuta la fundulet, ca vazusi ce patesc (valabil si pentru nemame, netati care atenteaza la carnita frageda...)

      Ștergere
    3. ionelia: da, asta inseamna diferenta de optica. cind am gindesc ca mai sint inca unii parinti care le permit educatorilor sa le loveasca progenitura :(

      Ștergere

Lăsați răspuns aici: