29 iulie 2019

POTOP la Gărâna

Cum spuneam, era foarte frig la Gărâna. Mai ales în camere. La Wolf. Aşa că vorbeam ca să ne mai încălzim. Beam diverse coniacuri. Făceam poze înduioşătoare. M-am dus după pahare. Ploua cu înghiţituri. Nene!! De nestat.


Foto, Florin Oniga

Gărâna este situată la vest de Reşiţa, la sud de Reşiţa, le est cu Reşiţa, iar la nord cu Mamaia. Vezi marea. Te poţi scula din scaunele improvizate şi faci o baie în mare. Asta am şi făcut. Era noapte da ne-am descurcat. Eu şi Florin Oniga, vezi foto, ne-am luat câte o carte cu noi. Să citim. Dacă înţelegi ceva dintr-o carte bună începi să ai opinii. Io am avut-o pe prima: hai înapoi, Florine, cântă Dennis Chambers.


Dennis Chambers

Ne-am întors în Poiana Lupului. Păi, Dennis Chambers ăsta poate acoperi o varietate mare de genuri muzicale, dar cel mai mult este apreciat pentru jazz-fusion, funk şi latino. A susţinut concerte alături de John Scofield, John McLaughlin, Herbie Hanckok, Chick Corea şi Mike Stern.


Trilok Gurtu

Când să bubuie toba mare a lui Chambers, Florin îmi spune: hai, e momentul să pescuim, mâine nu avem ce mânca. Zic: e dooşpe noaptea, Florine. Şi ne-am dus pe malul Cernei. Io am tras vreo patru plătici, dintre care trei fără bacul luat, iar ultimei i-am dat drumul. Florin a tras două ştiuci, una lui, una lui Tati. Aşa că veseli nevoie mare ne-am întors. Începea Trilok Gurtu. Ori, cu ăsta nu te pui. Ne-am umplut câte un pahar cu ceai de migdale, asta s-a băut tot festivalul, şi am ascultat. Mamă, mamă!

D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: