06 octombrie 2010

Adica imi da mie statul bani?

Imi scrie Ministerul Finantelor Publice asa:
Dupa ultimele calcule ale activitatii dumneavoastra anuale am stabilit ca va sunt eligibile pentru primirea unei rambursari a impozitului in conformitate cu sectiunea 501 (c).
Valoarea impozitului returnat este de 493,27 RON.
Va rugam sa ne trimiteti cererea de rambursare a impozitului si sa asteptati 6-9 zile pentru verificarea datelor introduse.
Pentru a accesa formularul de plata va rugam sa va completati datele aici :
http://www.mfinante.ro/acasa.html?method=rambursare&pagina=52155
Aceasta notificare a fost trimisa de catre Ministerul Finantelor Publice , Biroul de plati pentru persoane fizice.
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE Serviciul de Comunicare si Relatii Publicesef serviciu : Cristian Marin
Cred ca m-a mai lovit fericirea asta o data si am precizat ca eu nu mai platesc impozite in Romania de ani de zile, de cind nu mai incasez nici un ban acolo. Doar cheltui bani in Romania. Si pentru gestul asta nobil nu cred ca se deranjeaza statul sa-mi dea mie recompensa. Pentru care ma anunta prin mail! Haida de, mail in tara in care tre' sa te deplasezi, sa faci cozi si sa stai cu capu' plecat sub ghilotina de la ghiseu pentru orice fleac. Asa ca, domnu' Marin, devirusati-va calculatorul. Ori nu stiti sa umblati cu el, ori v-au hackuit contribuabilii asa de bine incit ride tot mapamondul de alde matale. Da' mai inainte spuneti-mi si mie: de unde aveti adresa mea de mail?

10 comentarii:

  1. Chiar aseara am vazut o stire cu niste oameni rai care trimit mesajele astea si care, mai tarziu, iti vor cere si niste date despre conturile/cardurile tale. Ai grija... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicu: merci pentru grija, stai linistit, nu e dau nimic, nici macar n-am mers pe linku' ala. si-apoi ce sa-mi ia? prafu' de pe bicicleta disparuta? nu mai am card in Romania, nici cont curent. cum ziceam, n-ai sa vezi statu' roman folosind metode de-astea moderne, cind poate sa umileasca cetateanu' la ghiseu.

    RăspundețiȘtergere
  3. tara tuturor posibilitatilor! maine poimaine afli ca ai castigat vre-un mare premiu pentru promovarea romaniciii in lume sau cine stie ce bazaconii... alta lume este somata ssa completeze diverse formulare pentru impozitele pe unul dintre anii trecuti, pe care nu le-au platit integral sau au fost recalculate...

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim: astept, poate o sa primesc si eu asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fuj' d'acili sha! 1. Ministerul de finante sa comunice pe mail??? Never ever si in veci! 2. Ministerul sa dea bani inapoi??? Te-o loat capu' de la suiedejii aia?
    Aidi, bre, fii fata serioasa ca io asa te stiam!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vlad, stiu ca ai sa te crucesti, da' mie mi-a dat statu'niste bani inapoi pe vremea cind munceam la TVR si aveam contracte pe drepturi de autor. deci se poate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iar am luat "tzeapa" cu titlul... =))
    Credeam ca vorbesti de statul suedez... ala da, iti da bani ... de "integrare", neintegrare, de copil de etc...
    Statul Roman... cam greu, sau mai bine zis: NICIODATA. Eu chiar as trimite un reply la mailul primit cu.... "BHA FRATE... FII NAIBII MAI INVENTIV CE DREACU`" :))

    RăspundețiȘtergere
  8. mie nu mi-a dat nimic statul suedez! trebuia sa cer undeva?? sper sa-mi gaseasca un loc sa invat limba gratis.

    RăspundețiȘtergere
  9. Glumesti? Sau poate nu e la fel ca aici... cursurile care fac... si sunt 3 ani!... sunt suportate de stat jumatate, la fel si transportul, si cartile si etc... cealalta jumatate... o platesc eu: din ceea ce imi da tot statul ptr integrare si ptr ca nu muncesc si somez cum ar veni: au o cota minima stabilita ptr mancare si strictul necesar (in felul asta nimeni nu fura biciclete sau da in cap ptr mancare) de 500 lunar... Eu am 35eu pe zi la care se adauga 9eu ptr transport si mic dejun datorita faptului ca sunt elev.
    Stiu situatii in care... daca nu atingi plafonul minim de venituri pe familie sa zicem 3-4 persoane si munceste doar un membru... statul iti plateste intretinerea, chiria (nu e cazul la mine fiind proprietar) lumina etc.
    Uite mie... mi-au returnat banii pe echipamentul baiatului (150eu) si plateste statul lunar abonamentul la fotbal cu toate ca este un hobby ceea ce face si nu ceva impus de scoala.
    Medicul si retetele prescrise... le plateste statul 75% se scade pretul direct, cand te prezinti la farmacie cu cardul de Kela pe care ai trecut numarul social.
    Transportul e gratuit ptr femei cu carucior si implicit ptr copii pina la 6 ani, ptr cei peste 6 ani... au abonament gratuit dat de scoala unde invata, iar daca locuiesc la mai mult de 6 km de scoala vine taxiul si ai duce si aduce... taxi platit de stat ;)
    Nu stiu situatia ta sau statutul tau acolo... de aceea nu pot face afirmatii aiurea, eu povestesc din curte de la mine. Acum mi-am amintit de aceeasi mirare a unui var care sta in Malmö cand iam spus ca sunt platit de stat ptr ca stau acasa.
    Incearca sa te informezi despre sistemul lor social si vezi acolo ce oportunitati ai. Uneori exista drepturi... dar daca nu vine nimeni sa le ceara...nu au nici un interes sa le ofere: stii faza cu copilul care plange... pana nu tipa nu ai da maicasa tzatza ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. da, o sa ma interesez, dar parca vad ca o sa patesc ca-n Franta, unde mi s-a spus sec ca nu am dreptul la nimic, fara macar sa intreb! stiu ei ca barbate-miu munceste, numarul ala personal stie totul despre noi.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: