11 decembrie 2016

România vrea schimbarea fix pe 11 decembrie 2016

Noi, cei de la Agenția Călimara cu Cerneală, în loc să fim repartizați la Exit Poll, ca să putem spune lucrurilor pe nume, am fost repartizați, eu și Aida, la Enter Poll, adică atunci când lumea intră în secția de votare și deja a votat. Ne facem evident datoria. Să vedem:

Secția 44, 7 dimineața, Denis. Un grup de femei frumos lustruite, matusalemice, cu glasuri argintii: Noi am votat schimbarea de la ora de iarnă la ora de vară. Adică invers, hi, hi, hi!!! Pentru că fiind iarnă, frig și mult de mers la serviciu stăm acasă. Înțelegeți? Schimbarea asta trebuie să ne găsească mai deștepți, că iarna te scoli mai devreme că să iei lapte și iaurt. Câteodată mai vrea și soțul câte ceva, ce să-i faci? Înțelegeți? Ori noi am observat că Nicușor Dan are aceeași cămașă cu Arsenie Boca și-atunci înseamnă că schimbarea a avut loc.

Secția 34, ora 8 dimineața, Aida. Un domn bine îmbrăcat, fără bujii, cu geamurile trase: Categoric, fără schimbare nu se mai poate. Dar cu mici excepții. Adică ăia de la GDS, și nu mai spun care că se știu ei. Poate să vie schimbarea prin vot, mă întreb. Da, poate. Și atunci, dacă ai plecat de acasă cu gândul la PMP, acum voi votezi PSD. Este firesc.

Secția 5, ora 8,01 dimineața, Denis. Un grup de elevi fără drept de vot: Noi am venit la secție să așteptăm schimbarea. Până o ieși. Nu contează 50 de ani. Poate mai mult. Avem programul laptele și cornul doar cu mere acre românești și suntem dispuși să așteptăm până când România se schimbă. Adică până diseară, că așa a zis mama unuia dintre noi: Duceți-vă la schimbare, că eu am meditație la fizică cu profesorul de sport, și a început să-și lepede țoalele.

Secția 6, de lângă Podul Grand, Aida, ora 8,33. Un domn șofer cu o Skodă în brațe: Schimbarea, doamnă, înseamnă autostradă. Dacă nu se poate una mare, de la București la Timișoara, că fie vorba între noi, ce să caute românul de la București la Timișoara?, o nouă revoluție?, ei bine nu, se va putea și una mai mică, de la Cinema Patria la Cărturești, la librărie mă refer, că vorba lu' proștii ăia de la Taxi: lucrurile mici cumva ceva. Înțelegeți? Că doar schimbare de dragul schimbării nu merge. Nu mai trăim în comunism, să știți. După ce votez, mă duc să schimb parizerul pe salam de vară, că acum se poate, acum după 11 decembrie.

Secția 12, ora 9 dimineață, Aida și Denis. Un grup de marmote cu insignele lui Ponta, Dragnea, Nicușor Dan, Popescu Tăriceanu, Ion Iliescu, Alina Gorghiu, de două ori Alina Gorghiu, Marian Munteanu, Nicolae Văcăroiu, Traian Băsescu, Arsenie Boca, Gh Dej, Monica Macovei și Elena Udrea: Domnule, doamnă, vă văd schimbați. Așa trebuie, fără schimbare nu se mai poate. Noi vrem ca cu schimbarea asta să se schimbe și securistul de la editură și teatru că noi marmotele scriem și vedem multă dramaturgie. Nu contează de care, cu lebede, cu trei surori, cu o scrisoare, nu contează. Pentru că vorba lui Caragiale: iubim schimbarea, dar vrem să-i știm pe schimbători. Așa!!!

Agenția CĂLIMARA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: