30 mai 2016

Prezicătorul PSD

Prin anii 80 ai secolului trecut, un preot indian, Gupta Surami, umbla de colo colo prin Bucovina. Și făcea ce făcea toată lumea: Se scobea în nas, râdea, bea, ieșea la pășune, dormea, cânta, se ruga, se certa cu muierile, bătea cuie, mătănii, înșira cântece religioase și câte altele. Dar mai făcea o chestie grozavă: Predicții. Astfel, încă de atunci prelatul a prezis execuția Ceaușeștilor, căderea lui Gorby, explozia navetei Columbia și iar câte și mai câte. Deci era un clarvăzător și-a zis securitatea română a locului. Așa că, hai să-l gonim. Anii au trecut, suntem deja prin 2016 alt secol și același preot, de-acum un desăvârșit înțelept, are o altă predicție: Cel care va izbăvi lumea de crime, foame, răscoale, terorism, analfatbetism, sete, amantlâcuri, furăciune, bătaie, minciună, viol, PSD, ALDE, PNL, PMP, M 10 și alte alea va fi un bucovinean. Mă să fie?

Așa că ne-am îmbrăcat ca bucovinenii, căciulă, izmene și-o țuică, și ne-am dus în Bucovina să-l cunoaștem pe acest om. Își potcovea calul. Bună, omule, ne-a trimis Gupta. Aha, indianul. Cum e cu omenirea? Zice că o vei face mai bună. Da, așa e. Când? Într-un viitor apropiat. Păi, zi, omule, când? Într-un an, în doi, în șapte, într-o sută? Păi, când îmi vine. Și până atunci? Păi, iese PSD-ul și-n funcție de el mai salvez ce se poate. Da, dar Gupta zice că nu e în funcție de PSD. La noi nu se poate. la noi, la români, fără PSD nu e poate. Bine, bine, dar Gupta vorbea de omenire, ori PSD-ul ăsta nu-i în toată omenirea. Ba da. Nu vezi? În Venezuela, în Franța, în Anglia, în Austria. La asta nu m-am gândit. Ce-i de făcut? E de făcut să-mi dai mata 100 de lei. De ce? Ca să-mi plătesc cotizația la PSD. Ești membru? Da, pe post de prezicător.

Plictisitorul Norma Manea, ale cărui cărți ar trebui prescrise ca somnifere, s-a plimbat și a fost sărbătorit de 80 de ani la București. După localele de duminică 5 iunie 2016, în toate sectoarele capitalei i se vor ridica statui reprezentându-l dormind sprijinit de penița tocului cu care scrie. Deci scriind sau cam așa ceva. Statuilor și chiar și omului, cât o mai trăi, li se vor da decorații cu kilele. Se pune întrebarea: Oare de ce. Că nu din cauza scrisului și nici să fi inventat stiloul n-am auzit.

Generalul Manole Ben Manole, cel care apără Constituția României în albia Neajlovului, se sculă în dimineața zile de 30 mai, 2016, cu următorul gând: Cine n-are instituții puternice în spate nu are timp de nimic. Și se apucă să cultive sfeclă.

Agenția CĂLIMARA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: