21 mai 2016

A 11 a minune a lumii

Smaranda se sculă dis de dimineață, Smaranda Oțet din comuna Podișor, județ Giurgiu, deci Smaranda se sculă în zori, se uită bine bine în oglindă de sus până jos, își puse două rochii mișto, trânti ușa de la frigider peste labele pisicii și ieși. Se opri direct la Primărie. Primarul o privi uimit. Ce-i Smarando? Nu mă lua așa că te caftesc. Uite de ce-am venit: Uită-te bine la mine. Sunt eu o minune a lumii? A 11 a? Am curul mai mișto decât Zidul Chinezesc? Da. Am sânii mai mișto ca Farul din Alexandria? Da. Am talie mai subțire ca Piramida Gizeh? Da, dragă, dar nu știu unde vrei să ajungi, întrebă tare primarul și se gândi brusc că e singur în primărie și cine știe. Sunt mai deșteaptă decât Colosul din Rhodos? Da, Smaranda, ești. Sunt mai frumoasă decât grădinile Semiramidei? Cum nu? Dar decât Petra? Sunt mai sexi? Vai, Smaranda, vai, aia e o ștoarfă, o cum să zic?, o bombă nasoală, otrăvitoare. Da' de Zidul Babilonului, ce zici, sunt mai înaltă și mai blondă decât el? Ohooo!!! Atunci te-ntreb: Nu sunt io a 11 a minune a lumnii? Ba da, Smarando, asta vroiam să-ți spun de când ne-am pus-o anul trecut în căpșuni. Dacă-i așa, primare, pot să candidez și io la Primăria Generală din București? Vai, Smarandă, dar câștigi sigur.

Smaranda se duse la Nicușor Dan, adică să fie în echipa lui și când o simți momentul să iasă ea primar. Dar Nicușor Dan nu avea secție de femei. Se duse la PSD. Acolo trebuia completat un chestionar din care reieșea că dacă nu era bugetară nu putea fi primită la secția candidați pentru orice ai partidului. Da' de ce trebuie să fiu neapărat bugetară? Io sunt a 11 a minune a lumii, poftim adeverința dată de primarul din Podișor. Mă cac în ea, îi spuse omul de la ghișeul PSD. Trebuie să fii bugetar că altfel n-avem cum să te șantajăm să ne votezi. Cum adică? Păi, șantajăm bugetarii cu locurile de muncă. Le zicem: Votați cu noi, rămâneți bugetari, vă mărim salariile, nu votați cu noi vă dăm afară. Înțelegi? Dar e corect? Nu. Cu voturile nu-i corect. Cu nimic nu-i corect, dar la voturi avem o responsabilitate. Și io ce fac? Nu mă primește nicăieri, și totuși sunt a 11 a minune a lumii, poftim adeverința. N-am nevoie de ea, te cred. Poate-ncerci la Românii au talent sau la Next Star, acolo merg minunile. Și primăria Generală? Uit-o!!

Smaranda se mai duse la ALDE, la PNL, la M 10 și nimic, nu fu primită. Ba chiar fu întrebată dacă a absolvit școala de la Băneasa sau măcar dacă face parte din USR secția Chifu. Nu. Și atunci, amărâtă rău, pocni de trei ori din degete și se trasformă în Zeița Artemis și se instală definitiv în locul prostiei ăleia din fața Casei Scânteii.

Denis

Un comentariu:

Lăsați răspuns aici: