16 august 2020

Poveste de dragoste


Sfânta Maria, foto, mi-a spus că am wc-ul în fundul curții și că de-asta nu trece pe la mine. Cumva mințea și m-am dus să văd dacă e adevărat. M-am echipat bine. Mi-am luat și un piolet albastru lăsat de un bunic din partea mamei. Nu mi-a folosit la nimic, așa că am mai pus în rucsac ceva telemea, ouă, scula JBL, câteva cărți verzi, o umbrelă. Curtea făcea un cot și brusc am dat nas cu milioane de muște care se spălau pe mâini. Zumzăiau, zâm, zum, zâm. O muscă mare și urâtă, probabil Prințul Muștelor, s-a oprit pas cu pas și mi-a spus: vei avea o mare surpriză.

Cerul se colorase în roșu. Asfințit sau așa ceva. Am oprit la barieră și am spus că am ieșit să caut wc-ul din fundul curții. O tipă era călare pe barieră și era foarte frumoasă. Mi-a spus că are un magazin de damă în satul apropiat. Că vinde și perdele. Eu n-aveam perdele și mi-am dat seama că bate undeva. Vorbea cu mine? M-a încredințat că sunt un tip bine și atunci asta s-a chemat dragoste la prima vedere. Am luat bariera cu noi.

De cum am intrat, tipa m-a întrebat cu ce mă ocup. Pălăria mea roz îi dădea de înțeles cu sunt vânător. Am tras două focuri în aer. Au căzut o rață, o dronă și un avion chinezesc. Cadoul ei de nuntă. Așa i-am spus. S-a bucurat enorm și a închis magazinul. Înțelegea că o iubesc și, și ea pe mine. Se năștea sub ochii noștri o frumoasă poveste de dragoste. Așa că m-a-ntrebat dacă mai am loc în rucsac. Mai aveam. A pus și ea o roată de cașcaval, cauciucuri de schimb și am ieșit amândoi din magazin. Ne țineam de mână și am luat-o spre nord est. Cam pe-acolo trebuia să fie wc-ul din fundul curții, că acum și ea știa de Sfânta Maria și a fost de acord să mă însoțească în calitate de martoră.

N-o mai lungesc. N-am găsit niciun wc în fundul curții. De departe se auzea un King Crimson, așa că am rămas împreună tot restul vieții. Ba am făcut și nouă copii până la adânci bătrâneți. Da.

D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: