19 mai 2017

Mâncare de mărar cu rachete nord coreene


Foto: Tina Cumva

P-ormă dacă am fost la dna Leu să mâncăm mâncare de mărar, așa am făcut: am mâncat mâncare de mărar. Zice, dna Leu: Iei, Denis, zece legături de mărar, le tai, le tai, le tai, le speli, le speli, le speli și te-apuci de o bucată de carne de porc. O tai, o tai, o tai pătrățele și pui la fiert. Fierbi, fierbi, fierbi, dar nu pui sos de roșii că-i nasol. Cum e? Era bună. Foarte bună. Io și Tina Cumva am halit împreună 20 de kg de mâncare de mărar cu carne, că n-a mai rămas nimic de dat la ciobani, la țărani, la asistați sociali, la peneliști, la USR, ALDE sau PSD. P-ormă a plouat, dar asta n-avea nicio importanță, pentru că vajnicii noștri concetățeni ziceau pe ecran că ceva cu SIPA, dar nu spuneau cine a inventat SIPA, dosarele alea. Păi, alea le-a inventat Ionescu Qiuntus, mânca-l-ar mama, ăla de l-a decorat Iohannis pentru bună, exemplară purtare în slujba țării, în slujba noastră.

Și p-ormă că să discutăm despre condiția artistului cu Vlad, dar au început să treacă rachetele balistice nord coreene pe deasupra noastră, că s-a speriat și câinele. Rachetele erau pline de coreeni micuți care ne făceau în sâc că ei la bord mănâncă halva cu mărar iar nu ca noi cu carne de porc. Și că ei folosesc porcii pe post de amfibii ca să-i spioneze pe americani, sud coreeni, japonezi, unguri, bulgari sau pe fite cine. P-ormă, e-adevărat, că dacă porcii cer de mâncare, le dau portocale acre, acre de tot, pe care le importă din România, că noi importăm din toată lumea toată acreala fructelor, că alea dulci merg în State, Germania sau Franța, dar porcii lor nu știu asta și, dacă tot nu știu, vor să vină la masa tratativelor ca să discute cu SIPA asta de ne freacă nouă mințile și nu numai cu SIPA magistraților, ci și cu blocul ăla de lângă Catedrala Sft Iosif, și că acolo e o mincună, că adică de ce să plătim noi, bucureștenii, demolarea, și nu cine l-a construit.

Dom'ne, ce zi!!! Dom'ne, ce zi!!! Așa că am plecat din bd Dacia, unde ne-am ospătat cu mărar și ne-am dus la Obor. Am luat zece kile de mărar, am mai luat zece kile de mărar, și am mai luat zece kile de mărar. Uite-așa, ca să moară coreenii de ciudă.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: