03 februarie 2016

Suc bei, suc joci, boule!!

Cum s-a făcut, cum nu s-a făcut, pe vremea când Împăratul Galben își trimisese mezinul s-o ia de nevastă pe Monica Macovei, deci așa de mult e de atunci, că într-o seară ne-am uitat la HBO, la serialul românesc Umbre. Foarte interesant, foarte vesel și foarte de neînțeles acest serial. Pavlu, rol principal, își ia nevasta sau o găsește acolo, deci își ia nevasta, o duce în frigiderul măcelăriei și o violează acolo. Atârnă porcul, atârnă vaca și oaia, nevastă-sa în curul gol pe masa rece ca ghiața și el dă-i și dă-i. Secvență de film american. Apoi, copilul lui Pavlu, ceva 10 ani, este agresat la școală. Puștiul lui Pavlu scoate o rangă din rucsac și-i dă agresorului cu ea în cap. Iar film american. Velniciuc îl omoară pe Doru Ana, se pare că Ana e căpitan de ceva, cu cuierul pom. Mihai Gruia, ca toți de până acum, este fals la o masă de poker. Tot secvență de film american. E-adevărat, că se vorbește românește, dar ăsta nu este un avantaj, pentru că actorilor români lipsindu-le dicția nu se înțelege nimic din ce spun. Regizorul și scenaristul Bogdan Mirică a scris un serial neromânesc, aiurea-n tramvai. Din care se dovedește că habar n-are de realitățile românești. Și uite așa mai trece o Dacie, se mai bea o bere, se mai fură o cărămidă de bani și gata serialul, și gata și noi. Ne-am promis că nu ne vom mai uita niciodată. Și-așa ne promisesem că nu l-am văzut niciodată, dar nu știm ce s-a-ntâmplat.

Criminalul în serie Dobrin Mehedințu, din penitenciarul Jilava, județ Ilfov, a declarat pentru Mimi TV: De cum am intrat în casă cu toporul în mână am văzut-o pe victimă citind statutul ALDE cu televizorul aprins. Pe ecran se derulau imagini din cosmos cu o rachetă românească care aterizează pe Marte. Românul a ieșit afară din rachetă și i s-a adresat victimei surâzând: Am ajuns. Facem și aici filială, pentru că sunt din belșug oxigen, apă, fasole și bani de șutit. M-am enervat cumplit când am auzit așa ceva. Cum domle?, și banii de pe Marte sunt de furat? Și-atunci i-am luat capul cu toporul.

Meciul dintre echipele de fotbal FC Uiești și FC Vadu Lat era în plină desfășurare. Messi Balaur de la FC Uiești s-a oprit la marginea terenului să bea un suc. Din tribună se aude: Suc bei, suc joci, boule!!!

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: