20 aprilie 2015

I see a red door and I wanted painted black

Pe urmă, dacă a venit pisoiul să mănânce noi am tăcut din gură, că adică să n-auză ce vorbim. Dar de fapt despre ce vorbim, de nu tre' să auză nimeni? Vorbim de Bulbucata, că a zis Ioana Crăciunescu că hai pe la mine la Paştele Cailor. Da, aşa a zis: Facem Paştele Cailor duminică la Bulbucata, un foc, grătar, voi aduceţi nişte seminţe.

Da' ploua şi ploua şi nu ne-am mai dus. Acu' dacă nu ne-am mai dus, Tina Cumva mi-a spus: Vezi că a rămas uşa aia roşie nevopsită. Ia culoarea neagră de după uşă, de după uşa verde şi fă-o neagră. Negru sugerează căldură, cinste, pârjoale din care-mi plac mie, baloane de săpun, cercei, şoareci de pluş, peşti de pus pe televizor, da' cam prea multe şi totuşi am luat vopseaua şi am dat cu bidineaua pe uşă. Odată.

P-ormă am zis că hai în oraş să vedem Tribul, filmu' ăla ucrainean. Nu ne-a mai dus, da' a venit Candid şi am început să repetăm la piesa lui Denis Legea Locatarului Universale şi s-ar putea s-o repetăm cu succes că toate teatrele o vor. Da, aşa am făcut.

Candid a spus: ne trebuie un cărucior, da' io cu uşa neagră ce era să fac? Ori uşă, ori cărucior. Aşa că am vrut să desfac o bere neagră şi s-o vopsesc în roşu, da' nu ne dădea voie melodia lu' Rolling şi-am zis că să schimbăm melodia, da' culoarea neagră de pe uşă mi s-a imprimat pe tricou şi berea le fel şi ne-am dat seama cu toţii că începe nebunia şi-am zis: Până aici. Da, aşa am zis: Până aici. Io chiar m-am ridicat în picioare, am luat bidineaua, mi-am dat pe faţă, şi-am răcnit: Până aici.

După care, la finalul serii, ne-am jucat cu mingia. Uşa roşie era deja vopsită în negru. P-o parte, că pe cealaltă era verde. Adică p-o parte era noapte, pe alta venise primăvara. Chestie de interpretare, de sentiment, de bidinea şi de culoarea pe care o ai în afară de aia neagră. Să zicem că ai tot negru şi faci ambele feţe ale uşii la fel. Ce-nseamnă asta? Da, aşa ne-am zis: Ce-nseamnă asta?

Şi ne-am suit în dirijabil fredonând melodia lui Jagger cu painted blacku'. Cam aşa: La, la, la, lllaaaaa, ănd ai uantit peintit bleeeeeeeccckkkkk.

Mamă, mamă, ce zi.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: