02 decembrie 2013

Am primit la redactie - 3

De cînd asteptam! Am primit un semn de la fata viselor mele sau poate ale voastre: Roxana Costin, de numai 21 de primaveri, deja absolventa de facultate si de 2 ani singuriiiicaaaaaa. Mi-a scris despre ea Olivia Boariu (oliviaboariu@send720.net) -  ca sa stiti cine îmi trimite spamuri.
Ce pacat ca nu ma cauta pe mine. Va las sa cititi anuntul matrimonial. Cercetati-va bine si vedeti daca va ridicati voi la nivelul cerut:

Despre mine:
Sunt o tipa normala, simpatica, am terminat facutlatea de limbi straine, acum sunt la master. Singura de peste 2 ani, dornica de o relatie bazata pe bun simt, iubire si onestitate.
Fizic:
Am 1.68 cm, 51 kg, inalta, slaba, ochii capruii, parul lung si blond.
Ce caut:
Caut un tip normal, cu varsta intre 23-30 de ani, care sa ma rasfete si sa ma iubeasca asa cum merit.

13 comentarii:

  1. Si eu care credeam ca Roxana Costin e fata viselor mele.
    Se pare ca e fata viselor noastre acum.
    Cand ma gandesc ca pentru o secunda am sperat ca unicul ales (ca destinatar) al total dezinteresatulul mesaj, asa cum merita, ca sa parafrazez putin continutul. Loool...,

    RăspundețiȘtergere
  2. erata:.... am sperat ca sunt unicul ales ..

    RăspundețiȘtergere
  3. acesta este id-l ei roxanacostin pt cei care vor sa o cunoasca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim: multumim pentru informatiile suplimentare. Iar domnisoara sa ne dea 50 de roni ca i-am facut reclama (platibili via PayPal).

      Ștergere
  4. Lasă-mă pe mine să vorbesc, că tocmai am scris o poezie cu Duda, principele României. Poate-i place şi ne luăm. Mai ştii? Punem de-o nuntă în Suedia. În oraşul ăla boreal.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sau neboreal. Sau poate jucăm într-un film româno-suedez în care ea este plăcintăreasă. Măi!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apuca-te de scris scenariul. se vede ursul de aur de la polul nord.

      Ștergere
  6. Fac scenariul pt sâmbătă. E bine?

    RăspundețiȘtergere
  7. pt cei care doresc sa depuna o plingere puteti face acum pe http://matrimonialesex.com/contact sau daca vreti trimiteti plingerea pe www.google.com si restul se ocupa cei de la google pt abuzuri sau reclamatii iar in rest va doresc numai bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce sa caut eu pe matrimonialesex.com, cînd pot sa fac plîngere direct aici, la mine pe blog. unde-i problema? am cerut eu de la matriomonialesex.com sa-mi trimita anunturi cu fete absolvente la limbi straine si cu ochi capruii? jur pe rosu ca nu. daca pe oamenii de acolo îi deranjeaza publicitatea pe care le-o fac gratis (pîna acum), sa nu-mi mai trimita mesaje nedorite si prost scrise. nici la google.com n-am de ce sa scriu, ca mailul a venit pe adresa unui portal concurent. dar va multumesc pentru sfaturi! numai bine!

      Ștergere
  8. Te rog sa imi scrii, am vb cu tine prin multe SMS uri dar nu mai puteam sa iau legatura cu tine. Stiu ca ai terminat limbi straine si ca ai si master in domeniu. Eu sunt Adrian cu care ai vb prin SMS uri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SuperAdi: acum sînt convinsa ca ma confunzi. credeam ca ai intrat în joc si raspunzi la anuntul matrimonial, dar am tras concluzia ca nu e asa. deci si eu zic la fel: NU (nu am vorbit prin sms, nu Constanta, nu master în domeniu).

      Ștergere
    2. Ok, bun, dar putem sta de vorba un pic pe messinger?

      Ștergere

Lăsați răspuns aici: