18 decembrie 2013

Dragă Moşule,

Îţi scriu repede, ca să nu-mi dispară ideile şi odată cu ele lucrurile alea babane pe care vreau să ţi le cer. * Am vorbit cu peştişorul de aur şi i-am cerut un parlament unicameral. * Nu s-a ţinut de cuvânt. * Moşule, adu-mi-l tu. * Aş vrea şi o oală cu presiune în care să fierb vedetele teve, mai ales pe Iulia Albu, că i-ar sta bine fiartă la cap şi cu urechile ieşite prin mânere. * Prosteala cu cearta dintre Ponta şi Antonescu du-o la fraieri, că noi, cei care ne uităm la televizor, când auzim dezinformarea asta mutăm telecomanda pe alta şi mai şi, d-aia din categoria cu Călăraşiul dominion englez. * În sfârşit, e dimineaţă acum când îţi scriu şi ţânţarii sunt călare pe mine. * Deci să nu te superi dacă din când în când mă plesnesc peste faţă şi peste urechi. * Pleosc!!!! * Ca acum. * Adu-mi şi dezvoltarea României, ca să mă bucur de ea. * Unu ăla la sută mă va face să mă simt alt om, mă va face să nu-mi mai treacă prin cap minut de minut posibilitatea de a emigra într-o ţară ceva mai omenească. * Cum ar fi Turcia. * Apropos de Turcia! De ce nu ocupă Siria? * Pleosc!!!! * Odată instalate armatele turce în Damasc, am putea avea seriale cu Suleyman din Damasc, am auzit că Damascul e oraş puţă de muscă de mişto. * Pleosc!!! * Calificare la fotbal nu vreau, pentru că nu mai este posibilă. * Nicio calificare, la niciun Campionat fie el mondial sau european, sătesc sau regional, nu mai este posibilă * Acum, ce mă interesează cel mai tare, este să fac o exploatarea auriferă la mine în bucătărie şi pentru asta te rog să-mi aduci multă cianură şi bani. * Cu banii mut locatarii din bucătărie, iar cu cianura sap ce sap până dau de bijuteriile pe care vecina de sub mine la ţine în toaleta de la pat. *  Mai adu-mi, te rog, nişte minciuni din astea de-ale lui Şova cu autostrăzile. * Mie-mi plac al dracului minciunile şi dacă e pe aşa, io p-ăştia-i votez. * Mai ales dacă-mi promit că fac o autostradă din Militari până în Colentina cu deviaţie prin Ploieşti şi Constanţa. * Zău!! * Pleosc!!! * Am lăsat la urmă gagicile. * Adu-mi, te rog, 16 gagici cu care să fac o echipă de ping pong. * Da, da, de ping pong. * Pentru că nu toate sunt bune la pong sau la ping, le pun să dea când ping când pong pe rând. * Nu ştiu dacă mă fac înţeles, Moşule, da' tu eşti şi aşa tare bătrân şi nu-i nevoie să le înţelegi pe toate. * Aşa că îţi mai scriu şi mâine.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: