14 octombrie 2013

Privatizare cu ouă

Suntem atenţi de ceva vreme la privatizarea CFR Marfă. * Am înţeles tot. * Ne interesează această privatizare, pentru că vrem şi noi să ne privatizăm cu un aparat de ouă în orice piaţă din Bucureşti. * Adică să luăm un aparat de la stat, să dăm banii pe el după ce am citit caietul de sarcini şi să începem să facem şi noi o afacere. * Am luat şi noi, ca şi cetăţeanul care a licitat CFR Marfă, caietul de sarcini al aparatului automat de ouă din piaţa Vitan. * În caiet nu scria nimic, aşa că ne-am dus la securistul nostru şi l-am întrebat dacă e normal. Omul ne-a spus că da, şi că caietul e bun la a strecura în el un bilet cu o sumă cu multe zerouri şi dat înapoi. * Întrebăm: aşa a făcut şi ăla cu CFR? * Da. * Am scris pe bilet o sumă, am înapoiat caietul şi am câştigat licitaţia. * Dar nu aveam banii. * Oamenii din piaţă mi-au zis: păi, adu-i într-o lună. * Apoi, păi, adu-i în două luni. * Mai la coadă: păi, adu-i peste vreo şase ani. * Bine, şi până atunci aparatul ce face? * Păi, aparatul se strică, aşa că după şase ani îţi dăm unul nou. * Neavând nici bani, nici aparat, am spăguit administraţia pieţei, care m-a lăsat să fac bani cu aparatul, bani cu care să-l achit şase ani mai târziu. * Aparatul şi-a scos banii într-o lună, aşa că timp de şase ani noi am scos bani căcălău. * Am mai dat ceva pe la cei cu licitaţia şi n-am mai cumpărat aparatul de ouă, ci ne-am prezentat la privatizarea Tarom. * Am câştigat, iar acum suntem în ăia zece ani în care trebuie să aducem banii. * Podul Calafat Vidin s-a stricat. * A apărut în el o groapă imensă, care afectează cablurile electrice ale podului. * Evident, hărăbaia a fost închisă. * Acum se circulă cu fostul bac pe sub el şi este admirată tehnologia îndrăzneaţă a podului. * Israelul vrea să elimine cash-ul. * Tocmai ei, care l-au făcut atât de eficient. * Nouă, românilor ne convine, pentru că putem să mergem la Tel Aviv fără bani, spargem trei bancomate, cumpărăm trei Isuşi Cristoşi şi îi vindem în Obor pe bani româneşti. * Ceea ce probabil vor face şi evreii, adică vor comunica în alte valute. * Şi aşa mai departe.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: