12 septembrie 2013

Concertul de seara

Mi-am luat abonament la Sala de concerte locala, sa ascult Orchestra simfonica din Malmö. Sa nu va asteptati la cronici muzicale pe bune, ca n-am avut eu bafta aia sa ma nasc în familie de melomani ca sa am cultura în domeniu si gusturi. Ascult cu sufletul: daca se lipeste, bine. Daca nu, nu. În seara asta s-a cam lipit, mai ales ca, în pauza, am avut timp sa rasfoiesc brosurica de prezentare a serii si am aflat urmatoarele: ca dirijorul Marc Soustrot e francez, deci ma puteti acuza cu probe de parti-pris; ca domnul cu trompeta, Hakan Hardenberger, e taman cel mai bun trompetist din galaxie, dixit The Times si, printre altele, Prince consert Professor of Trumpet la Royal College of Music din Londra (whatever that means). Atîta va mai spun, înainte de a da drumul la muzica: publicul e, în majoritate zdrobitoare, de la vîrsta a 3-a în sus. Dezavantaj: mai usor si-ar dona un rinichi decît sa se ridice de pe fotoliu ca sa-ti faca loc sa treci. Avantaje: nu le suna telefoanele mobile încontinuu si nu te pot întrece în cursa pentru recuperarea hainelor de la garderoba.
Pentru ca nu reusesc sa asez în pagina mai multe clipuri de pe youtube, ca sa va prezint tot programul, am sa pun numai unul, cu piesa de final (si cu regrete ca nu m-ajuta tehnica).


Un comentariu:

Lăsați răspuns aici: