18 septembrie 2013

Am adoptat şase câini

La presiunea străzii am adoptat şase câini. * Unul negru, George, unul alb, Vasile, unul maro, Grigore, unul verde, Rovana, unul gris, Carmen Tănase şi unul roşu, Cumva. * George slujise în armată, era pensionar de la 12 ani şi vroia de la mine să-l bag în primăria Bucureşti unde lucrează toţi foştii miliţieni, foştii din armată, şi foştii securişti ieşiţi la pensii cam pe la 40 de ani. * Dacă a văzut George ce greu se obţine o slujbă s-a dus la Oprescu şi l-a muşcat de picior. * Oprescu, medic fiind, şi-a bandajat piciorul şi a zis că face o autostradă de două ori suspendată, deci delira. * Pe George l-am împuşcat, pentru că nu voiam să muşte oameni. * Vasile şi Grigore lucraseră cu fonduri europene şi văzând că n-aveam în frigider aşa ceva au început să mă latre, ba chiar Grigore s-a repezit la copilul meu şi l-a muşcat de ureche. * Evident i-am împuşcat pe amândoi. * Rovana m-a luat de mână şi m-a dus la Roşia Montană. * Acolo, minerii îmbrăcaţi Hugo Boss, mâncau icre negre din fondurile guvernului, citeau Paris Match în care li se descriau protestele, şi-l aşteptau pe Ponta. * Ponta a venit, a vorbit nu se ştie ce, că pe ecranul teveului au apărut numai minciuni, a zis că mineritul e viitorul şi a plecat. * La aşa minciuni am împuşcat-o pe Rovana pe loc. * Cu Carmen Tănase şi Cumva, ultimii câini pe care-i mai aveam, am ieşit la plimbare. * Au fost cuminţi până l-au văzut pe Piedone. * Au sărit la el, reproşându-i furăciunile din piaţă, mezelurile fără bon de casă, brânzeturile fără acte şi-n general jaful care are loc sub ochii cetăţeanului. * Ba chiar, cuprinsă de isterie, Carmen Tănase, căţeaua în care credeam cel mai mult, a sărit la el şi i-a zis că vrea să joace şi ea în La Vie d'Adele, să fie lesbiană şi tot aşa. * Am fost nevoit să împuşc ambele patrupede acolo, în Rahova, şi să mă duc să-mi cumpăr două bilete la 6 din 49. * Cam aşa a fost şi sunt mâhnit că n-am putu să-mi iau un maidanez. * Dar nu-i totul pierdut, că mâine plec la Sibiu la un  festival de film şi sigur găsesc unul acolo. * Seara ne-am uitat pe Antena 3. * Ministrul Culturii zicea ceva de patrimoniul de la Roşia, Cornel Nistorescu zicea de uriaşa corupţie care a avut şi are loc acolo, tot la Roşia. * Şi că cine-i dă de capăt? * Da' chiar, i se poate da de capăt? * Noi credem că nu şi că Roşia va merge mai departe, rostogolindu-se în minciună, în prostie, impostură şi hoţie pe faţă, cu ajutorul mass media deja cumpărată. * Şi aşa mai departe.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: