24 septembrie 2013

O altă poezie excelentă

Succesul zdrobitor al poeziei Mama, mi-a creat obligaţii. Tot FB-ul mai vrea. Mai încercăm una:

PETALA DE TRANDAFIR

M-am sculat de pe covor
Cu gândul să mă duc la cor
Dar io te iubesc.

Mama mi-a zis. iar te duci la aia
Cu coşuri pe faţă, cu fusta despicată la subţiori
Dar io tot te iubesc.

Treceau aşa ba un cal ba o vacă
Când io am simţit un fior
Te iubeam cu inima lată
Natura îşi luase cumva fără plată
Şi io te iubeam.

Măi, măi, mi-a zis atunci un arici
Care era vrăjmaş al iubirii mele
Du-o la film pe cucoană
Şi dă-i o petală de trandafir
Cu care să se înţepe în noadă

Dar io tot te mai iubeam şi n-am făcut-o

Apoi, a venit o zi plină de nori
De nu vedeai nimic cale de-o zi sau două
Şi dacă mi-ai simţit iubirea nemărginită
Te-ai apucat de făcut şase ouă.

Denis

2 comentarii:

Lăsați răspuns aici: