11 martie 2010

Anticompunere despre toamna

A inceput scoala. Profa/profu' de romana iar n-are bani de mers la restaurant si ne da compuneri de facut, ca sa aiba ce face simbata seara acasa. Sa-i dau io idei?? Ca io stiu ce fac cind n-am bani: o frec gratis pe net. Pe mess. Pe Skype. Pe Facebook. Pe Twitter. Ca doar n-o sa stau de unu' singur sa ma uit la televizor, ce viata mortala! Ok, da' ce naiba scriu in compunerea asta? Ca n-am chef sa ma gindesc. Nici idei. A venit toamna. Shit. Iar merg la scoala, iar ma trimite mama la culcare, iar imi confisca tata cablul de la calc. Astia ma tin ca-n puscarie. Adica mai rau, ca acolo se mai distreaza oamenii, mai un furt, mai un poker, mai un pachet de acasa cu droguri ascunse in eugenii. Cool. Ia sa dau un search pe Google. Asa: “compunere despre toamna”. Ia uite, frate, 48 200 de pagini!!! Pai cine-s fraierii aia de-au scris compuneri? :D Patrujopt da mii da plictisiti care nu s-au priceput sa ia compunerea de-a gata. Hai c-o iau p'asta, de pe pozitia a patra. … What a fuck?? Baaaa, asta-si bate joc de noi! Cine **** *** se crede asta, baaa? N-are habar sa scrie, la ce naiba mai ocupa locul ala pe net? Asta-i compunere?? Faaa, si sor-mea face una mai buna daca-i dau 100 000! I-as da, da' n-am pe moment, de-aia caut pe net si ce gasesc?? Catastrofe ca tine care scriu la misto si fara talent? Te crezi buna, ai? Esti smechera, nu? Las' ca vorbesc eu cu baietii mei si-ti arunc site-u' in aer, sa mor io! Parasuta dracu'! Frate, ce m-a enervat proasta asta! Si nici compunere n-am gasit, ****-**-**! Faaa, **** ****! Da' sa vezi ce-o *** si eu la ora de romana, cind o sa ma intrebe ******** aia/ala ce-am scris. Ce dreaq' sa scriu? Comentariu pe blogul uneia care habar n-are sa scrie. Pai s-o invat io sa scrie pe timpita aia! Multumesc amabililor cititori care, odata cu inceperea anului scolar, cresc traficul acestui blog modest. De unde trag eu concluzia ca, uneori, e suficient sa tragi un tun ca apoi sa stai linistit un an de zile. Multa inspiratie in scrierea compunerilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: