27 februarie 2015

Alunelu, alunelu, hai la joc

Acu' nu că avem noi habar de cum funcţionază justiţia din România, da' mesajele "avem încredere în justiţie" ale oamenilor de la putere, rânjetul cu care se duc la Jilava, bucuria cu care povestesc că le-a căzut sutienul în hazna te fac să te întrebi dacă e ceva adevărat în toate astea, atâta timp cât aceeaşi "avem încredere în justiţie" n-a rezolvat mineriadele, revoluţia, comerţul cu medicamente sau Bechtelu'.
Aşa că am început să cântăm Alunelu, Alunelu, hai la joc şi să să ne gândim cum să consolidăm democraţia autohtonă, înţelegând că de asta e nevoie acum când trebuie să atacăm Ucraina sau să ne alipim Moldova.
Am căutat în literatura de specialitate să vedem cum se face consolidarea. Şi am dat peste Ana lui Manole. Adică o zideşti şi biserica, construcţia, democraţia nu mai cad niciodată. Da, perfect, da' noi ce să zidim? Şi ne-a căzut ochii pe pisoiul care tocmai fredona Rock Or Bust' de la AC/DC. L-am ademenit cu nişte peşte, da' pisoiul ne-a luat-o înainte şi-a zis: Nu ajunge să scuturaţi câteva capete din vârful corupţiei, trebuie s-o luaţi de jos. Adică o arestaţi pe Udrea, da' pe acoperitul din teatru sau film sau editură îl lăsaţi să-şi facă de cap în continuare?
Aşa că noi ne-am dus la aniversarea de doi ani a Radio Activ Efem. Tineret mult. Asta era bine. Proiecte în zona literaturii române. Asta iar era bine. Au citit nişte poeţi macedoneni. Şi asta a fost bine. La care s-a băut şi-un vin, din păcate pe cât e bun pe atât de puţin.
Şi-am încălecat pe-o mătură şi ne-am pus în căşti Touch Too Much tot de la AC/DC, recomandând şcolilor să predea în locul religiei rockul acestor băieţi.

Denis

Un comentariu:

  1. Ai dreptate Denis ! Suntem jalnici. Cred că nici SRI-ul nu are lista cu toate dosarele, la cât suntem de vraiște. Ne-au amețit de tot. Mai vorbim noi !

    Simona

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: