22 februarie 2015

Coldea cu Lenin la telefon

Sâmbătă am vrut să mergem la film, la Boyhood, da' când am văzut că ţine trei ore Tina Cumva a zis: bă, mai bine curăţă conopida aia şi aşa am făcut. Adică nu chiar aşa, că trebuia scoasă din beci şi nu m-am dus s-o scot, aşa că s-a dus Tina Cumva ş-apoi am zis că să mergem la măcelăria de lângă La Scena, acolo la Mântuleasa unde ne-au bătut capul toţi prietenii că-i cea mai mişto carne din Bucureşti, că fie porc, fie vacă, fie berbecuţ ţi se topeşte în gurăm, adică nu acolo în măcelărie, că n-o mănânci acolo, ci acasă după ce-o prepari, aşa că am luat cotlete de berbecuţ, care acasă s-au dovedit a fi de lemn. Le-am aruncat. Adică le-am dat unui câine care ne vine la poartă, unul Cornel.
Ce să mai facem? Că e sămbătă şi trebuie să ne odihnim şi să ne distrăm. Vedem Simona Halep în finală. Şi ea şi cehoaica joacă prost. Simona a câştigat numai pe greşelile stupide ale ăleia, că prea era înaltă şi frumoasă. Da' mă rog, a câştigat. Şi era şi nişte şeici pe margine, că unuia i-am făcut semn că să mă împrumute şi pe mine cu 30.000 de euro, da' nu mă vedea din cauza ecranului.
Şi uite-aşa s-a făcut seară şi de la ştiri am aflat că Elena Udrea merge luni la Parlament urmând să facă alte dezvăluiri importante. Una ar fi că ea i-a surprins pe Coldea cu Lenin vorbind la telefon. Alo? Lenin? Da. Ce faci acolo? Păi, revoluţie. Tu? Io ascult pe la uşi democraţia asta din Balcani, trebuie bine ascultată că are un zgomot nefiresc de mare furăciune, păi, ştii tu, băi, Lenine ce mişto se aude furăciunea? E aşa ca un ozene, să fiu al dracului. Da' Lenin nu răspundea că era mort de 500 de ani sau cam aşa ceva.
Şi seara ne-am uitat La Grammy, că peste Vedetele din Africa de la Pro am trecut de silă.
Aşa. Păi, la Grammy-ul ăsta n-a cântat nimeni nimic, că dacă era Delia noastră era mai bine. Păi, Sam Smith? Nu, niciodată. Beyonce cu lălăielile ei? Nu, niciodată. Mai bine Bere Gratis fet Anghel Iordănescu.
În miez de noapte a venit pisica noastră. Venea de pe Viilor. Ce mai e pe Viilor, întrebăm. Nu ne-a auzit, avea în labe un pachet de bani. Mare pachetul. Cam la o sută de mii de euro. Deci cine l-a pierdut e la noi.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: