10 iulie 2019

La corcoduşe


Foto, Tina Cumva

Lumea este într-o continuă schimbare. Iote au sosit maşinile electrice, iote se văzură Trump cu Un, colo un vulcan, tone de ghiaţă au luat-o din Groenlanda spre Bacău, copiii români învaţă foarte bine, guvernul meu va face după alegeri toate autostrăzile care ne pipsesc, aşa că eu am luat-o la cules de corcoduşe. Am umplut maşina cu flori electrice, ca să pot culege şi noaptea.


Când am intrat în curte, un arici m-a-nteabat dacă am adus baterie pentru wc. O vulpe dacă am adus peşte, iar o pupăză mi-a spus că patriotismul e una, iar patriotul altceva.De mirare atâtea vietăţi la noi în curta. Pupăză n-am văzut decât în manualele de ceva cumva. Am parcat maşina. Am luat-o pe căţeluşa Bella să mă ajute la cules. Zice: a zis la radio că a fost un meci foarte bun. Mai zice: Mai bine vin cu tine la Bucureşti, vreau să mă fac croitoreasă. O veveriţă aude şi ne aduce nuci.



Am cules ce-am cules şi am făcut un monument împotriva graurilor, care mănâncă tot ce le iese în cale: păpuşi, aur, pisici, boabe de struguri, hârtie şi tot aşa. Cel puţi aşa mi s-a spus.

D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: