09 iulie 2015

Steaua ASA Tg Mureş sau cam aşa ceva

Ne pregătim de Las Fierbinţi ca să vedem dacă berzele din serial aduc copii, câţi, şi dacă Maia Morgernstern e la fel de proastă în toate ediţiile. Numa' că n-a fost serialul aseară pe PRO ci meciul de Cupă Steaua ASA Tg Mureş la fotbal. Am aşezat masa din faţa teveului, am dat cu ulei de măsline pe nişte ouă, am spart un pepene că adică să avem la meci când brusc atenţia ne este atrasă de crainică: ASA are mari probleme cu nu-ş ce jucător, iar meciul e sub semnul incertitudinii. Nasol, zicem, şi ne înecăm cu o măslină.

Dar n-a fost decât o dezinformare menită să ne sporeasca atenţia la meciul secolului. Care meci a început. Şi trage la poartă Ciciu sau cam aşa ceva, da' mingia părăseşte stadionul. Pretenul cu care urmăresc meciul m-a întrebat dacă aş fi pe o insulă pustie ce animale aş lua cu mine, nu mai mult de trei. M-am gândit ce m-am gândit şi când să-i zic a tras Ciuciu sau cam aşa ceva, da' pentru ASA, şi ne-am aprins, în sensul că s-a sculat şi Rădoi, cel care era "sufletul" vestiarului, acum antrenor şi-i zice ceva lu' cuiva, dar Tănase aleargă aleargă până în tribună de unde revine huiduit.

Meciul continuă bătăios şi harnic, da' pretenul meu mă-ntreabă că dacă aş fi pe o insulă pustie câte femei aş vrea să iau. Am scos un pix ş-o hârtie şi când să scriu, unul negru de la ASA sau Steaua dă cu capul şi e fault. Asta înseamnă că meciul e îndârjit şi Rădoi sau Dan Petrescu ştiu fotbal mai ceva ca Anghel Iordănescu care dormea în tribune selecţionându-l pe Chichiu sau cam aşa ceva.

Când am terminat cu femeile s-a terminat şi caietul pe care le treceam şi am vrut să iau altul, dar a dat Golanski gol pentru Tg Mureş. Uraaaaaaaa!!!! Şi meciul s-a reluat cu pase la mijlocul terenului acolo unde strălucea Chiuchiu sub conducerea strălucită a lui Rădoi, care a fost "sufletul" vestiarului şi acum i s-a dat sinecura de antrenor pe care n-are cum s-o ducă, că una e să fii "sufletul", alta e să ştii cine e Chipciu ăsta.

P-ormă meciul s-a terminat desigur şi noi ne-am bucurat că măcar acum ştim câte femei să luăm cu noi de-o da faliment România ca Grecia şi ne-am refugia pe-o insulă.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: