06 august 2013

Ramâne cum am stabilit - aventuri suedeze

Deci da. Primesc scrisoare cum ca am fost admisa la un curs la liceu. În scrisorica se afla un link catre site-ul institutiei, de unde sa aflu mailul profesorului care preda cursul respectiv. Mailul îmi este absolut necesar pentru a-i confirma omului ca da, intentionez sa urmez cursul respectiv. Scrie negru pe alb ca, daca nu confirm, îmi pierd locul. Accesez linkul. Nu merge. Ma dau peste cap, intru pe site-ul liceului, gasesc adresa rectorului responsabil de stiintele sociale si-i scriu ceea ce tocmai ati citit. Dupa o luna primesc raspuns: scuze de întârziere, am fost în concediu, iata când se desfasoara prima lectie plus adresa profesorului, cre'ca linkul din scrisorica e gresit. Zic multam si-i scriu profului - ca e un domn. Primesc raspuns a doua zi: buna ziua, care-i baiul? Plus confirmarea pentru data primei lectii. La care îi raspund politicos cu multumesc, v-am scris ca asa mi s-a cerut în scrisorica de admitere. La care mi se raspunde aproapte instantaneu: a, pai nu era cazul sa te dai peste cap sa confirmi participarea la curs. Stai lini. Si cred ca e o greseala în scrisorica de origine, ca eu NU sunt prof la cursul ala. Mergi la lectie si o sa afli mai multe. 
Nu mai stiu ce sa fac, sa ma duc? Daca nu se tine cursul la liceul acela? Sau poate ca scrisoarea nu-mi era adresata mie? Mi-o fi furat cineva identitatea, mai stii pacatele?!

4 comentarii:

  1. Eşti sigură că se ţine cursul în Suedia ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. domnu'sef, ma gindeam ca, fiind scrisa scrisorica in suedeza, se tine cursul in Suedia. am reusit sa dau de adevaratul profesor care tine cursul la care am fost admisa si mi-a scris cind e lectia inaugurala. o sa ma duc la fata locului. numai asa pot sa aflu daca se tine cu adevarat cursul in Suedia. of of, mai mai.

      Ștergere
  2. Ce-ţi e şi cu Suedia asta, domle!!! Necazul e că nu poate fi ajunsă. că-i prea la nord.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: