23 octombrie 2007

Votati sau nu votati

Pen'ca alegerile europarlamentare pica in aceeasi clipa cu referendumu', am zis ca merita sa ma deranjez inca o data si sa merg la vot. Sa-mi scot cartea de alegator de la naftalina (pe care oricum nu mi-o cere nimeni, ca votam foarte comod si cu buletinu', da' fara de care nu-ti poti innoi cartea de identitate) si sa ma deplasez la urna circumscriptiei. Special pentru a scrie negru pe alb ce gindesc eu despre UE, votat degeaba, gesturi politice fisiite si altele. Numai cuvinte de sorginte romaneasca, chiar daca (brazda?). Ca sa nu ma mai pling (pe blogurile altora) ca nu ma exprim pe saturate. Imi pregatesc lista de pe acum, ca e mult de gindit: sint, totusi, doua buletine de vot! Oare imi deconteaza cineva biletu' de avion? Intrebam si eu...

2 comentarii:

Lăsați răspuns aici: