10 noiembrie 2014

Sfatul de la Bulbucata din 9 nov 2014

Până la Bulbucata ne-a urmărit o Găină care vroia să facă cunoştinţă cu Ioana C. Da' acolo, în curte, se mânca şi se bea, da' mai ales se vorbea, adică era un sfat nemaivăzut pe problemele reale ale ţării. Că ne gândeam că dacă nu noi, atunci cine? Adică cine să vrea binele ţării, dacă nu noi cei adunaţi duminică la Bulbucata. Şi zice Andrei: Trebuie votaţi amândoi, că fiecare are calităţi. Votezi pe Iohannis că face lucru bine făcut, pe Ponta că uneşte. Nu e bine? Mai zice: Şi e oricum, mai bine să avem doi preşedinţi, că când unul doarme, celălalt veghează la binele ţării, la bunăstarea noastră. Mai bine doar la bunăstarea noastră, că de binele ţării ne-am săturat. Bună idee să-i votăm pe amândoi, pentru că Iohannis "vorbe nu fapte", ceea ce se vede cu ochiul liber, iar pa Ponta pentru "măreşte pensiile", ori vreau să spun că dacă mie îmi măreşte pensia îmi cumpăr un ceainic cu ecran, cum am văzut în târg la Bolintin, şi când sfârâie ceainicul tu te uiţi la programe pentru adulţi pe ecran, că e ultimul loc în care să te bănuiască nevasta că te uiţi. Ar fi o premieră cu doi preşedinţi, zice şi Ioana, că unul doarme şi celălalt veghează. S-a mai zis asta, unde-ţi e mintea? Da? S-a mai zis? Atunci să-i votăm pe amândoi. Normal. Desigur.
Şi adunarea de la Bulbucata s-a înveselit, aşa că Ioana a zis, hai să facem foc. Unul a zis:"să-l facem bine făcut", "fără vorbărie" şi ne-am apucat să tăcem. Altul a zis: "să-l facem uniţi şi mărind pensiile" şi cu toţii ne-am îmbujorat, pentru că numai ideea de a avea doi preşedinţi a căror singură grijă suntem noi ne inducea aşa un praf de copt, pardon, un sentiment de mândrie naţională din comuna Bulbucata, că din alte comune nu ştiam.
Da' la final, a băgat-o unu' strâmb, nu ştim care: Da' dacă nu iese niciunul? Că poate-i un aranjament cu americanii şi iese Zina Dumitrescu. Sau nevasta lui Lis. Şi-am recunoscut cu toţii că se poate şi aşa şi ne-am întristat. Ne-am întristat tare. Ioana-şi smulgea părul, Găina a scos o sabie iar noi ne-am ascuns în spatele focului. Ce zi, Dumnezeule!!!

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: