12 noiembrie 2014

Iohannis la numărat de români în Italia

Ca să fie pregătit la dezbaterea cu domnul Ponta de pe Realitatea TV din 11 nov 2014, domnul Iohannis s-a dus să numere românii din Italia, ca să nu fie acuzat că n-are cifrele exacte la el.
A coborât pe aeroportul din Milano şi a aluat-o pe străzi. Primul român cerşea. Salut, domnu' Iohannis. Ce căutaţi? Am venit să te număr. Păi, n-aveţi voie. Noi avem un sindicat aici, avem purtător de cuvânt şi, în general, nu vrem să fim număraţi. Ne ştim drepturile. Vi le şi spun: Avem voie să furăm, să minţim, să facemm nouă copii şi să îl aplaudăm pe Ion Iliescu.
Dezamăgit, Iohannis a trecut mai departe. Într-un restaurant, un român spăla pe jos. Iohannis a intrat direct în subiect: Am venit să te număr. Excelent don' Iohannis, număraţi-mă la numărul 11, că dintotdeauna am vrut să joc fotbal cu numărul ăsta. Şi suntem aici 11 fraţi, care mai de care cu nepoţi, mătuşi, care stăm într-un subsol. Da' de ce vreţi să mă număraţi? Ca să-i arăt lu' Ponta că tot ce fac io, da' ce zic io lu' Ponta, ţării întregi, deci să arăt că fac lucru bine făcut, fără vorbărie, ci cu fapte. Ori, număratu' ăsta-i un fapt. Mulţumesc. Mai sunt români în Italia? Da, luaţi-o spre Columna lui Traian.
Iohannis ajunse la Columnă. Acolo, pe ea, dacii se băteau cu romanii. Începuse să numere dacii, ştiind că sunt strămoşii românilor. Unul care dădea de zor cu sabia s-a răstiti la el de pe Columnă: Ce faci, bă, acolo, ce scrii în caiet? Vă număr. Fac un lucru bine făcut, fără vărbărie, ci cu fapte. Dacul de pe Columnă era însă supărat: Bă, păi, dacă noi aveam ce mânca acasă, ce munci, ce fute, păi, veneam noi în Italia taman pe Columnă? Aici ne mai aruncă lumea un ban pentru una alta, da'n ţară nimic. Ia nu mai număra, că pun sabia pe tine.
Iohannis ajunse la Verona. Într-o măcelărie recunoscu un român. Îi spuse: Te număr, ca să ştiu ce să zic bine făcut la Realitatea TV, dacă mă întreabă Ponta. Numără-mă, da' trece-mă pe la numărul 300 ca să par mai mulţi şi să pot face sindicat, ca să-l pot mazili pe patronul ăsta italian, să-i iau măcelăria şi femeia la următoarele alegeri sindicale.
La Florenţa, Iohannis dădu de un bulgar care vorba româneşte. Ce faci, bă, acolo, te văz cu pixul şi caietul? Fără vorbărie, te rog, îi spuse Iohannis. Ci cu fapte. Ce fapte, bă?, se răţoi bulgarul la el în româneşte, că vorbea româneşte fiind căsătorit cu o româncă la care stătea în Giurgiu. Ce fapte? Vezi să nu-ţi trag câteva fapte peste ochi, şi ieşi ameninţător la Iohannis.
Dacă văzu aşa, Iohannis se sperie, şi fără vorbărie se duse la emisiunea de la Realitatea TV, şi-i zise lui Ponta: Io i-am numărat, domnule Ponta, io i-am numărat pe toţi românii din Italia.

Agenţia CĂLIMARA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: